Tapailemani mies huijasi suhteen laadusta
Nyt on tosi pettynyt ja huijattu olo.
Tapasin miehen Tinderin kautta, oli minua 11 vuotta vanhempi. Ei mikään komistus, mutta mukava. Mies kehui aina minua kauniiksi ja jännitti kovin alussa tapaamisia. Seksi oli ihanaa.
No. Jo profiilissani luki että etsin vakavaa suhdetta, ja että pinnalliset asiat eivät itselleni ole tärkeitä, en etsi miehessä ulkonäköä tai rahaa tmv vaan etsin rakkautta ja läheisyyttä. Kerroin myös että en etsi kevyt suhteita vaan elämänkumppania.
No mies tunnusti ihan suoraan, että epäili aluksi onko hänellä mahkuja minuun. Tulimme myös juttuun henkisesti hyvin, mielestäni meillä oli ihanaa yhdessä. Mies ihmetteli myös kilttiä luonnettani, hänen Ex oli kuulemma ihan hirveä pirttihirmu.
Minä kerroin miehelle että olen herkkä ja kiinnyn ihmisiin vahvasti, siksi minulle on tärkeää että molemmat on tosi mielellä liikkeellä.
Puoli vuotta tapailin, mies viestitteli päivittäin monta kertaa ja nähtiin aina viikonloppuisin.
Mutta. Mies ei halunnutkaan edetä suhteessa syvemmälle. Halusi vain nähdä viikonloppuisin, eikä puhettakaan yhteenmuutosta.
Itse olisin ollut valmis suhteen syveneminen.
Jätin miehen. Sillä miksi roikkua suhteessa jolla en näe tulevaisuutta? Satuttaisin itseni vain enemmän.
Viimeisessä viestissä mies kehui minua ihanaksi naiseksi.
Jopa joo. On niin hyväksikäytetty ja pettynyt olo!
Miksi naiselle valehdellaan eikä olla rehellisiä? Minulla on huijattu ja hyväksikäytetty olo.
Kommentit (37)
Ja miksi kerroin ulkonäköjutun on se, että mies siis tykkäsi minun ulkonäöstä ja luonnettakin kehui. Ettei se suhteen syvenemättömyys johtunut näistä seikoista.
Ihmeellistä takertumista.Sillä sä sen miehen karkoitit.Ei tänä päivänä edetä niin nopeasti,kun moni on tottunut asumaan yksin.Lapset on tehty.Ja on muutenkin itsenäistytty.
Puoli vuotta tapailitte? Ei siinä ajassa yhteen muutto ole ajankohtainen ollenkaan. Suhde voi olla vakava ilman saman katon alla asumista kuten itsellä on.
No jos mies on vaikka 70v. niin hänellä riittää vientiä kaikenikäisten naisten parissa.
Hopeacettu
No minä kyllä jätin miehen. Mies olisi halunut jatkaa.
Mutta pointtini on se, että miksi mies antoi ymmärtää että hän oli valmis vakavaan suhteeseen vaikka ei ollut? Minä olin rehellinen ja suora heti alussa. Mies tiesi vaatimukseni. Että en etsi tapailusuhdetta. Mies antoi minun olla siinä luulossa, että hänkin on liikkeellä tositarkoituksessa.
Selvästi haitte suhteelta eri asioita. Hyvä ratkaisu erota. En itsekään kovin kauaa jakaisi mitään viikonloppuihin rajoittuvia tapaamisia.
Eli oletko sitä mieltä, että kun ilmoitat että etsit vakavaa suhdetta, miehen on sitouduttava sinuun loppuelämäksi vaikka ette edes tunne vielä kunnolla? Miehen on vain oltava sinun kanssasi, vaikk esim. 3-6 kuukauden kuluttua huomaisi että ei halua olla loppuelämää yhdessä?
Ei sinua ole huijattu. Ei ihmissuhteissa ole takuuta.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta tapailitte? Ei siinä ajassa yhteen muutto ole ajankohtainen ollenkaan. Suhde voi olla vakava ilman saman katon alla asumista kuten itsellä on.
Ei välttämättä ole ajankohtainen mutta voi olla.
Olet typerä, mikä ihmisiä vaivaa että heti pitää hypätä sänkyyn ja muutaman kuukauden päästä muuttaa yhteen vaikka ei mene naimisiin???
Olet tyhmä kun luulet että miehiä kiinnostaa sänkypuuhien lisäksi yhteenmuutto nopean tutustumisen jälkeen:D
Kyllä häpeän omaa sukupuultani, ei ne miehet tahdo mitään muuta kuin seksiä,naiset jotka myös luulee ja uskoo että oma mies ei pettäisi niitä,niin ovat väärässä
"Puoli vuotta tapailin, mies viestitteli päivittäin monta kertaa ja nähtiin aina viikonloppuisin.
Mutta. Mies ei halunnutkaan edetä suhteessa syvemmälle. Halusi vain nähdä viikonloppuisin, eikä puhettakaan yhteenmuutosta."
Puolessa vuodessa on reilut parikymmentä viikonloppua. Niiden perusteella tiesit, että tässä on ihminen, johon haluat sitoutua loppuelämäksesi?
Vierailija kirjoitti:
"Puoli vuotta tapailin, mies viestitteli päivittäin monta kertaa ja nähtiin aina viikonloppuisin.
Mutta. Mies ei halunnutkaan edetä suhteessa syvemmälle. Halusi vain nähdä viikonloppuisin, eikä puhettakaan yhteenmuutosta."Puolessa vuodessa on reilut parikymmentä viikonloppua. Niiden perusteella tiesit, että tässä on ihminen, johon haluat sitoutua loppuelämäksesi?
Kyllä sen voi tietää nopeamminkin.
Mä oon seurustellut 3vuotta eikä asuta yhdessä, nähdään n. 3 kertaa viikossa. Ollaan ihan vakavissaan yhdessä ja puhutaan usein naimisiin menosta ja lapsista, haaveillaan yhteen muutosta mutta ei vaan ole nyt mahdollisuuksia muuttaa yhteen varmaan ainakaan vuoteen. En ymmärrä mikä ongelma aloittajalla on.
Hui, en voisi kuvitellakaan muuttavani yhteen puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kyllä vähintään kaksi vuotta seurustelisin ensin ja tutustuisin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi haitte suhteelta eri asioita. Hyvä ratkaisu erota. En itsekään kovin kauaa jakaisi mitään viikonloppuihin rajoittuvia tapaamisia.
Samaa mieltä.
Ei tollaisiin rusinat pullasta -miehiin kannata panostaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
No itse haen suhdetta ihan tositarkoituksella, mutta en ikinä halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Ei ole tullut mieleenkään, että vain yhdessä asuminen olisi oikea suhde.
Kevytsuhde nyt on sitten lähinnä musta vain seksisuhde, jossa ei jaeta niinkään yhteisiä asioita tai murheita.
Eli musta ap on outo.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ei tollaisiin rusinat pullasta -miehiin kannata panostaa.
Ja miksei aikuisilla saisi olla rusinat pullasta -suhdetta?
Just sellasen mä haluan. Omat kämpät ja kivaa yhdessä. Ei mitään kotityövääntöä tai sun ja mun kakaroita.
Minulle tuo olisi jo vakava suhde, jos ollaan päivittäin yhteydessä ja nähdään viikonloppuisin. Tuo on just paras seurustelusuhde.
Miksi haluat muuttaa miehen kanssa yhteen ja sitten jossain vaiheessa alat valittaa kuinka hän ei siivoa eikä pyykkää ja astiat ovat väärissä paikoissa kaapeissa jne.. Nauttisit nyt vain mukavasta ajasta miehen kanssa ja annan hänen hoitaa omat sotkunsa kotonaan. Tuohan on ihan paras suhde mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ei tollaisiin rusinat pullasta -miehiin kannata panostaa.Ja miksei aikuisilla saisi olla rusinat pullasta -suhdetta?
Just sellasen mä haluan. Omat kämpät ja kivaa yhdessä. Ei mitään kotityövääntöä tai sun ja mun kakaroita.
Saa olla ja silloin se onkin ok, jos molemmat hakevat suhteelta samaa. Mutta jos toinen hakee suhteelta jotain muuta, ei ole järkeä jatkaa.
No kylläpä sattui taas sikamies asialle.
Lupautuiko tämä sikamies siis esim. kirjallisesti sitoutua johonkin?