Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppokuskina

Vierailija
27.10.2019 |

Oletteko koskaan kuskanneet humalaisia ja millaisia kokemuksia sinulla on niistä? Olin viimeyönä taas kuskina yhdelle kaverille ja sanoin jo heti alkuun että kun 6 lähden niin olen 10 aikaan kotona. Mutta kun kello oli jo 9 niin piti lähteä vielä eri paikkakunnalle ja kieltäydyin siitä. Heidät piti vielä viedä baariin "yhdelle" mutta odottamaan melkein tunnin. Kävin baarissa sanomassa kaverille että tämä on viimenen kerta kun hälle lähden kuskiksi jos ei kerran pääse pois. Sovittiin niin että minä lähden ja ajelkoot taksilla loppuillan. Muuten on ihan kivaa ajankulua toimia kuskina mutta jos ei tarvitse ihan koko iltaa olla, vaan se että jos vaikka vie sinne baariin ja käy vaikka yöllä hakemassa jos tarvis. Humalassa tuntuu vain aina tulevan kaikenlaisia ideoita, millon baarissa tulee tuttu vastaan ja pitä äsen luokse lähtee käymään suomen toiselle puolelle sun muuta...

Vaatiiko ne aina sitä, että kun kuskiksi lähtee niin pitää olla siihen yöhön asti? Ajella ympäri kaupunkia ja kuunnella musiikkia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa itse päättää, mihin aikasi käytät? Kuskaat just sen verran minkä haluat.

Vierailija
2/2 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kyytiin, jos on Juoppo kuskina.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän