Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti lähettää mielisteleviä viestejä ja kysyy voidaanko olla yhteydessä, miten kannattaa vastata ja suhtautua?

Vierailija
26.10.2019 |

Pelkään, että mitä tahansa vastaan, se käännetään minua vastaan. Olisiko paras jättää vastaamatta? Vai sanoa rehellisesti, etten halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on haukkunut, solvannut ja harjoittanut muutenkin henkistä väkivaltaa ja yrittänyt hallita elämääni monta vuotta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa.

Kyllä sä tiedät miten toi homma etenee jos annat pikkusormen.

Ei se ikuisesti jaksa jos pidät täyden radiohiljaisuuden.

Vierailija
2/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen ignore ja rikosilmoitus. Sen lisäksi mahdollisimman paha kosto heikoimmalla hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto? 

Miksi ihmeessä vajoaisin yhtä alas?

Vierailija
4/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Mulla on kokemusta samanlaisesta elämäntilanteesta. Joka kerta kun vastaat, saat syyt niskoillesi. Jos on kyse romanttisesta suhteesta niin palaat aina uudelleen jos avaat keskusteluyhteyden. Niin kauan kuin reagoit narsistiin, narsisti voittaa aina. Sinä (kuka ikinä oletkin )ansaitset elää rauhassa omaa elämääsi. Älä vastaa.

Vierailija
5/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto? 

Miksi ihmeessä vajoaisin yhtä alas?

Narsistiko se siellä yrittää päästä pälkähästä? Voi kuule, manipulointisi päivät ovat ohi. Nyt tuulee sieltä mihin vuosia kusit: kohta sataa saastan päälle paskaa. Ikuisesti.

Vierailija
6/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei pidä vastata, eikä olla kontaktissa. Säästä kaikki viestit ja tee rikosilmoitus, jos koet olosi uhatuksi.

Vierailija
7/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Paras kosto on että jätät huomioimatta kokonaan ja jatkat elämääsi eteenpäin.

Vierailija
8/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että et halua olla missään tekemisissä, hei hei ja hyvää loppuelämää. Kun viesti on toimitettu perille, laitat puhelimeen estot niin ettei mikään narsistin viesti tai puhelu tule läpi. Näin olet saanut sanottavasi sanottua, ja narsisti tietää missä mennään ja kuinka lujaa. Minä tein näin minua häiriköineen, hyvin narsistisesti käyttäytyneen ihmisen kanssa.

Minusta on hyvä saada asialle "virallinen" lopetus, joka on myös narsistin tiedossa. Ei sitten toivottavasti enää roiku perässäsi, kun olet tehnyt asian selväksi. Jos jätät vastaamatta/laitat estot ilman ilmoitusta ettet halua olla tekemisissä, vaarana on, että narsisti jatkaa yhteydenottojaan jotain kautta.

Vierailija
9/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on exäsi.Hän haluaa vain seksiä.Ja mikäli hän on narsisti.Hän ei ole kanssasi tekemisissä,jos hän ei seksiä saa sinulta.

Vierailija
10/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta millaiset estot puhelimeen voi laittaa, ettei tietyn henkilön puhelut ja viestit tule perille?

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti, että et halua olla missään tekemisissä, hei hei ja hyvää loppuelämää. Kun viesti on toimitettu perille, laitat puhelimeen estot niin ettei mikään narsistin viesti tai puhelu tule läpi. Näin olet saanut sanottavasi sanottua, ja narsisti tietää missä mennään ja kuinka lujaa. Minä tein näin minua häiriköineen, hyvin narsistisesti käyttäytyneen ihmisen kanssa.

Minusta on hyvä saada asialle "virallinen" lopetus, joka on myös narsistin tiedossa. Ei sitten toivottavasti enää roiku perässäsi, kun olet tehnyt asian selväksi. Jos jätät vastaamatta/laitat estot ilman ilmoitusta ettet halua olla tekemisissä, vaarana on, että narsisti jatkaa yhteydenottojaan jotain kautta.

Vierailija
11/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, älä reagoi millään tavalla. Totaalinen hiljaisuus on järkevin reaktio. 

Vierailija
12/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta millaiset estot puhelimeen voi laittaa, ettei tietyn henkilön puhelut ja viestit tule perille?

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuo estot saa puhelimeen kuin puhelimeen. Eli sieltä jostakin valikosta vaan valitaan, että mistä numerosta tulevat puhelut ja viestit blokataan. Puhelinmallista riippuen valikot on erilaisia ja eri paikoissa, mutta estot löytyy kyllä jostakin.

Vierailija
13/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa mitään. Paras kosto on että jätät huomioimatta kokonaan ja jatkat elämääsi eteenpäin.

Oikeastihan tuo ei ole mikään ”kosto”, vaan klishee ja illuusio, jolla uhrit lohduttautuvat kun hirviöt ovat heidät tuhonneet. Joillakin se toimii, toisilla sitten ei. Parempiakin konsteja löytyy jos se tuntuu helpottavammalta, mutta silloin on tosiaan muistettava, että narsistin kanssa tapellaan narsistin asein.

Vierailija
14/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WhatsAppissa voit estää, puhelimesta voit estää (iPhone: yhteystiedot -> valitse yhteystieto, esim. Matti Suksisuo -> estä tämä henkilö, WhatsAppissa reitti hyvin vastaava), FB-Messengerissä ja FB:ssä voi estää, jne.