Näkyyks tää vauva sivusto ympäri Suomen?
Kommentit (13)
Ei näy. Tämä sivusto ja kaikki tänne kirjoittajat ovat vain oman mielikuvituksesi tuotetta. Jos nipistäisit itseäsi, heräisit.
Ei näy Pohjois-Karjalassa ku siellä on niin isoja katvealueita
ainoastaan espoossa, kirjoitusten tasosta päätellen.
Ei tietenkään. Ainoastaan suurimpien kaupunkien paikallisverkossa näkyy.
Silppu2 kirjoitti:
Katsoa kun tämä vauva palsta on netissä niin tämä näkyy käytännössä ympäri mailman
juu oikein hyvä vastaus paitsi että maailman
Näkyy vain meidän saunan lauteille. Joskus olen kuullut että on näkynyt yöllä lähisairaalan päivystyksen vastaanoton koneella, vain öisin. Silloin on ilmassa hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Tämä sivusto ja kaikki tänne kirjoittajat ovat vain oman mielikuvituksesi tuotetta. Jos nipistäisit itseäsi, heräisit.
Ehei, ei Sinccis ole
Sinccis
Minä olen omani mielikuvitukseni tuote, en siis voi olla hänen mielikuvituksensa tuote
Ajoin kerran Kouvolan läpi. Pääkadulla illalla joku nainen veti housut kinttuun ja paskoi suoraan pääkadulle.
Sellainen paikka on Kouvola!
Sinccis
Tämä sivusto näkyy lähinnä Porvoossa. Jos käy onni saattaa joinain päivinä näkyä muissakin kaupungeissa.
Jos on liittymissopimus ja maksut hoidettu niin näkyy. Eri alueilla voi olla paikallisia hintaeroja. Lisämaksusta saa myös de luxe version jossa myös kuvayhteys mahdollinen, toki vain normaalipainoisille ja kauniille palstailijoille.
Porvoosa näkyy ja vähän Pohjois-Koreassa!
Katsoa kun tämä vauva palsta on netissä niin tämä näkyy käytännössä ympäri mailman
https://silputtusilpuksi.blogspot.com/