Aargh nyt meni hermo tähän vaatemäärään!
Ei kaksi ihmistä voi millään tarvita näin paljon. Lisäksi oma saamattomuus siivouksen suhteen ärsyttää. Tultiin just lomalta ja kotona vastassa pyykkivuori jonka päälle vielä pari kassillista reissussa olleita rytkyjä. Pölyiset tasot, keittiö epäjärjestyksessä, tavaroita ajelehtii, kesäkengät pyörii vieläkin eteisessä yms. Miten sitä saisi tehtyä pysyvän ryhtiliikkeen näiden asioiden suhteen?
Kommentit (3)
Siivouksesta pitää tehdä rutiini. Itseäni sotku vaivaa. En voi mennä illalla nukkumaan tai lähteä minnekään reissuun, jos koti on sotkuinen. Tiskit pitää olla vähintään likaisina koneessa eikä pitkin altaita ja keittiön tasot tyhjät ja pyyhitty. Mieli lepää näin.
Vierailija kirjoitti:
Liiat vaatteet kierrätykseen, ja jatkossa ennen reissua pitää siivota ja hoitaa pyykit alta pois. Kotiinpaluu on paljon mukavampaa.
Olisin ehkä vähän innoissani, jos mullakin olisi liikaa vaatteita... Nyt ei ole edes tarpeeksi, tai no, pärjäänhän mä.
Juu, kyllähän nämä konstit olisi periaatteessa tiedossa, mutta jostain syystä jää aina tekemättä. Nuorempana olen ollut hyvin siisti mutta jotenkin sitä ei enää niin välitä eikä jaksa. Välillä omat sotkut haittaa silmää, mutta aina keksii jonkun verukkeen miksi sitä ei nyt voi alkaa siivoamaan. Likaista meillä ei ole, mutta sellaista sekaista kun ei ole tavaroille kunnon paikkoja. Kodinhoitohuonekin on silloin aikoinaan huonosti suunniteltu, jos nyt tekisin sen, laittaisin pitkän rivin tankokaappia ja kaikki arkivaatesäilytys sinne ja lakanat myös. Ap
Liiat vaatteet kierrätykseen, ja jatkossa ennen reissua pitää siivota ja hoitaa pyykit alta pois. Kotiinpaluu on paljon mukavampaa.
Olisin ehkä vähän innoissani, jos mullakin olisi liikaa vaatteita... Nyt ei ole edes tarpeeksi, tai no, pärjäänhän mä.