Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus

Vierailija
25.10.2019 |

Mies: mikä on syysi että olet haluton parisuhteessasi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

venlafaxin, olen lopettamassa lääkityksen

Vierailija
2/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kiukuttelu. Aina naama väärinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadat torjunnat ja vaimon täydellinen haluttomuus mihinkään kokeiluun, joka voisi piristää seksielämäämme. En ole kahteen vuoteen tehnyt aloitetta ja olen nyt tottunut tilanteeseen, jossa seksiä on vain 2 krt vuodessa

Vierailija
4/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadat torjunnat ja vaimon täydellinen haluttomuus mihinkään kokeiluun, joka voisi piristää seksielämäämme. En ole kahteen vuoteen tehnyt aloitetta ja olen nyt tottunut tilanteeseen, jossa seksiä on vain 2 krt vuodessa

Tuohan alkaa varmasti tuntua, kuin vierasta saisi kaksi kertaa vuodessa? Ihmeen kärsivällisiä on näköjään ihmiset, mä nostaisin kytkintä tai hoitaisin tarpeeni jo muualla.

Vierailija
5/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan alkaa varmasti tuntua, kuin vierasta saisi kaksi kertaa vuodessa? Ihmeen kärsivällisiä on näköjään ihmiset, mä nostaisin kytkintä tai hoitaisin tarpeeni jo muualla.

Helppo lähteä jos ei ole mitään yhteistä. "Eron vaikutukset omaan talouteen voivat olla suuret ja odottamattomat, etenkin jos ero tulee yllätyksenä. Avioero onkin yksi merkittävimpiä syitä velkaantumiselle..." Mutta on kyllä surullisen vähän seksiä. Ehkä seksittömyyteen ajan kanssa tottuu?

Vierailija
6/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteletko, halaatko, pidätkö hyvänä, jutteletko muuten päivittäin, huomioitko arkena ilman läpinäkyviä seksitoiveita? Näkeekö tekemisistäsi, että arvostat häntä? Me ihmiset tuppaamme helposti heijastamaan tunteita peilin tavoin, olipa ne hyviä tai huonoja tuntemuksia. Sitä saa mitä tilaa siis. Itse olen (en nyt ihan noin tulehtuneesta tilanteesta) saanut parisuhteeni tuotua takaisin frend-zonelta parisuhteeksi jossa tykätään ja naiskennellaan 1-5 kertaa viikossa. Yllättävän nopeasti näki, miten paljon seksiin antautvammaksi naiseni tuli, kun aloitin puhu-pussaa-halaa kampanjani.

Vierailija
7/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kiukuttelu. Aina naama väärinpäin.

Sama. Puoliso on muuttunut negatiiviseksi vätykseksi. Suusta tulee non-stop äksyilyä/valitusta satunnaisista aiheista kenelle tahansa joka eksyy kuuloetäisyydelle. Päälle vielä saamatonta sipsien mutustelua ja sohvalla makoilua kaikki vapaa-ajat.

Vaikea haluta tuollaista vässykkää, vaikka toki ymmärrän että jotain masentuneisuutta tms. taustalla on.

Vierailija
8/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo lähteä jos ei ole mitään yhteistä. "Eron vaikutukset omaan talouteen voivat olla suuret ja odottamattomat, etenkin jos ero tulee yllätyksenä. Avioero onkin yksi merkittävimpiä syitä velkaantumiselle..." Mutta on kyllä surullisen vähän seksiä. Ehkä seksittömyyteen ajan kanssa tottuu?

Pari ekaa vuotta on pahimmat mutta sitten se alkaa helpottaa.

Kohta 5vuotta ollut ilman kun ei eukkoa kiinnosta.

Vierailija
9/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama - nainen

Eroaisin, parisuhteessa pitää voida luottaa siihen, että saa olla kumppaninsa lähellä eikä hän aina torju. Jos tilanne vain pahenee vuosi vuodelta niin mikä järki? Masokismi?

Vierailija
10/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puhu huomaa pussaa kampanja toimii, mutta vaatimukset vaan nousee koko ajan sen suhteen. Lisäksi vaimo voi silti vain lahnailla ja nauttia palvelusta. Ja sitten hiipuu into kampanjaan.

Vierailija
11/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo puhu huomaa pussaa kampanja toimii, mutta vaatimukset vaan nousee koko ajan sen suhteen. Lisäksi vaimo voi silti vain lahnailla ja nauttia palvelusta. Ja sitten hiipuu into kampanjaan.

Tietysti orgasmi naiselle joka kerta kun seksiä on, tekisi seksin naiselle huomattavasti kiinnostavammaksi. Siis siinä vaiheessa kun kampanja on jo lisännyt hänen seksihalujaan. Oikea mies tyydyttää naisen ensin, sen jälkeen ottaa nautintonsa, riippumatta siitä onko nainen liikkeissä mukana vai makaako lahnana, kyyti onkin siinä vaiheessa naiselle niin raju että saattaa vahingossa saada toisenkin orkun.

Vierailija
12/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on täysin totta. Alussa toimi hyvin mutta ajan kuluessa ei toimi enään kun pitäisi tehdä aivan kaikki kotityöt ja eikä sekään riitä. Pitäisi häipyä lasten kanssa johonkin pois silmistä joka päivä. Mutta silti pitäisi olla käskytettävissä ja käytettävissä. Palkinnoksi saa joskus pirkkaseksiä nopeasti. Saa olla melkoiset seksihalut etteivät ole vielä loppuneet. Ja tietysti naama kokoajan norsun vitulla.

Vierailija
13/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tämän on täysin totta. Alussa toimi hyvin mutta ajan kuluessa ei toimi enään kun pitäisi tehdä aivan kaikki kotityöt ja eikä sekään riitä. Pitäisi häipyä lasten kanssa johonkin pois silmistä joka päivä. Mutta silti pitäisi olla käskytettävissä ja käytettävissä. Palkinnoksi saa joskus pirkkaseksiä nopeasti. Saa olla melkoiset seksihalut etteivät ole vielä loppuneet. Ja tietysti naama kokoajan norsun vitulla” Aivan huippu viihdettä lauantai-illan ratoksi kiitoksia juu....

Vierailija
14/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on täysin totta. Alussa toimi hyvin mutta ajan kuluessa ei toimi enään kun pitäisi tehdä aivan kaikki kotityöt ja eikä sekään riitä. Pitäisi häipyä lasten kanssa johonkin pois silmistä joka päivä. Mutta silti pitäisi olla käskytettävissä ja käytettävissä. Palkinnoksi saa joskus pirkkaseksiä nopeasti. Saa olla melkoiset seksihalut etteivät ole vielä loppuneet. Ja tietysti naama kokoajan norsun vitulla.

Tässä kirjoituksessa kiteytyy modernin luolamiehen tunnot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän