Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakki päässä ruokaillessa?

Vierailija
24.10.2019 |

Haittaako muita, kuin minua se, että mäkkärillä tai hesessä jonnet ruokailevat lippalakki päässä?
Armeijassa syötiin hernekeittoa pakista ja vänskä tai kessu piti huolen, että Herran ruokaa syötiin paljain päin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaillessa lakki päästä pois, ja paita päälle.

Tavat hakusessa monessa perheessä, varsinkin kesällä.

Vierailija
2/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti jo kotona 60-luvulla, että ruokapöydässä ei pidetä lakkia päässä "Vain lentoemännät syövät lakki päässä'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti opetti jo kotona 60-luvulla, että ruokapöydässä ei pidetä lakkia päässä "Vain lentoemännät syövät lakki päässä'

Ja rakuunat.

Vierailija
4/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lento emännät ja coolit jätkät saa syödä miten huvittaa. homo!

Vierailija
5/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden etikettivirheisiin ei tule kiinnittää mitään huomiota. Joten niistä ei myöskään tule ärsyyntyä. Huolehditaan omasta toiminnasta, ei muiden.

Vierailija
6/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama vaikka tuollaisissa syöttölöissä söisivät perseellään ja piereskelisivät suullaan. Tietenkin jos syödään oikeaa ruokaa on kohteliasta ottaa lakki pois päästä.

Vierailija
7/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta. Jossain hesellä nyt on se ja sama kunhan edes jotkut housut on jalassa.

Vierailija
8/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lento emännät ja coolit jätkät saa syödä miten huvittaa. homo!

Homot ne vasta saakin syödä miten huvittaa, koska jos sitä ei muuten sallita niin voidaan aina vedota vähemmistön syrjintään.

Vierailija
9/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain pikaruokaketjulla oli muutama vuosi sitten mainos, jossa eläkeläispappa istui pöydän ääressä ja söi lakki päässä. Muistatteko? Mainosta kommentoitiin, että siitä näkee, ettei se oltu tehty Suomessa. Suomessa miehillä ei ole ollut tapana syödä lakki päässä.

Vierailija
10/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vanha hopeakettu, syön paljain päin ravintolassa ja kadulla tavatessani tuttavan, nostan hattuani tervehtiessäni. Knalliani tai silinteriäni lieristä pitäen, tai jos olen "hummailemassa" lierihattu päässä, nostan hattua sen kopasta pitäen.

Kysymistä?

Vierailija
11/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?

Mielestäni pikaruokaravintola on eri asia kuin ravintola tai jonkun koti.

Miksi jaksat välittää siitä onko ihmisillä päähine päässään vai ei jossain mäkkärissä?

Anteeksi mutta mitä ihmettä?

Vierailija
12/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, vanha hopeakettu, syön paljain päin ravintolassa ja kadulla tavatessani tuttavan, nostan hattuani tervehtiessäni. Knalliani tai silinteriäni lieristä pitäen, tai jos olen "hummailemassa" lierihattu päässä, nostan hattua sen kopasta pitäen.

Kysymistä?

Niin, ja tervehtiessäni, sanon tuttavani tittelin (maisteri, tuomari, tohtori, arkkitehti, ekonomi jne.) ja KOKO nimen, kättelen ja kumarran jäykästi.

Vierailija
13/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen käyttää päähinettä? Milloin tämä kielletään (vai onko kielletty jo?) ”tasa-arvon” nimissä?

Vierailija
14/14 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nainen käyttää päähinettä? Milloin tämä kielletään (vai onko kielletty jo?) ”tasa-arvon” nimissä?

Toki päähinettä saa käyttää. Saahan käyttää käsineitä ja jalkineitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi