Oletteko joutuneet videolle tai kuvatuksi tietämättänne?
Nykyisellä kamerakaudella: Onko joku kuvannut teitä jotenkin salaa, tai jokin valvontakamera tallentanut vahingossa seksipuuhia? Tai yhden illan hoito napsinut kännykuvia?
Ja ovatko nämä tallenteet aiheuttaneet harmia jälkeenpäin?
Omakohtaisesti, kerran baarista sinkkuaikoinani mukaan lähtenyt nainen otti humalassa kuvia jäykästä elimestäni niin että kasvoikin näkyivät taustalla. Silloin kännissä homma nauratti, mutta jälkeenpäin kyllä hieman ihmettelin asiaa. En ole sen koommin naista nähnyt, enkä tiedä miten kuvien kävi.
Kommentit (10)
Kerran teininä, täysi-ikäisenä kuitenkin, lähdin yhden miehen mukaan baarista. Sen kämpillä oli ilmeisesti isommatkin jatkopippalot. Päädyimme harrastamaan seksiä makuuhuoneessa. Joku sen kaveri tuli ottamaan valokuvia välillä, ihan pokkana oven suulta järkkärillä. En aamulla edes muistanut koko juttua, mutta näin sitten sohvapöydällä sen kameran. Nappasin sen äkkiä käsiini, kys. miehen naama venähti onnettomaksi ja poistin kaikki, joissa olin itse. Olin kyllä yllättynyt, että näytin niin hyvältä niissä kuvissa sekä siitä, että kuvissa olin useamman miehen kanssa, en muistanut sitä.. Miehillä oli aika erikoista materiaalia siellä, ei mitään rikollista kuitenkaan, mutta bi-seksuaalisuus oli ilmeistä. Olen aika varma, ettei miehet olleet ehtineet ladata mitään nettiin. Jännittää kirjoittaa tätä jos ne p*rvot lukee tätä palstaa. Mutta olisi voinut käydä huonomminkin, saattoivat vielä keskustaan kun en tiennyt missäpäin heräsin. Eka ja vika kerta kun lähdin tuntemattoman mukaan baarista... paitsi että kerran vielä lähdin, mutta vannotin sitä miestä, että on yksin - parantava kokemus. Hän tosin ei sitten ollutkaan sinkku. Baarista en ole etsinyt seuraa sen jälkeen, löysin muutama vuosi sitten miehen kaverin juhlista ja on paras tähän astisista. <3
No ei salaa, mutta niin että en voinut estää kuvaamista. Leikimme sidontaleikkejä ja minut oli kiinnitetty sänkyyn ja olin miehen mieliksi pukeutunut tosi "kinkysti" latexiin. Mies antoi 10min aikaa yrittää irroittautua tai muuten hän vibraisi ja käyttäisi minua hyväkseen ja kuvaisi samalla session. Pääsin melkein jo irti, mutta hän kiristi köydet uudestaan ja kiinnitti minut todella "törkeään" asentoon haarat täysin levälleen ja laittoi pallon väkisin remmeillä kiinni suuhuni. Kamera aseettiin kuvaamaan minua ja sitten minua vibrattiin ja käytettiin hyväksi noin tunti. Kaikki tuli nauhalle.
Sovittiin että tulen viikonpäästä uudestaan, jolloin video katsotaan yhdessä ja poistetaan sen jälkeen. Näin tapahtui, mutta en tiedä oliko videosta jo kopio, joten olen joutunut "pelon" vuoksi antautumaan vastaavaan useasti, mutta enää ei ole kuvattu eikä uhkailtu videon levityksellä.
Jäätiin kii 17 v nuorina sekstailemasta tyttöystävän vanhempien omakotitalon puutarhassa, yöllä. Sen isä oli asentanut sinne jotkin pimeävalvontakamerat, kun yöllä oli jotain hämärämiehiä liikkeellä. 😆 Isukki oli kysellyt kautta rantain että kai oli ehkäisy kunnossa.
En. Aina on kuvaajana ollut minä itse tai sitten minulle on ilmoitettu, että videokamera nauhoittaa jostain. Kerran jopa naisen mies oli huoneessa kuvaamassa ja videoimassa. Sain minäkin kopiot. Myös kasvot oli molemmilla näkyvissä. Ei ole näkynyt netissä vaikka hyvää settiä isokaluisesta miehestä ja upeavartaloisesta naisesta eri asennoissa on vieläkin kiva katsella. Harmi, ettei voi näyttää nykyiselle naisystävälle, kun tuli luvatuksi ettei näytetä muille.
Sais julkaiseen levitykseen laittaa tuollaisten salaa kuvaavien mulkk*jen naamat nimen kera. Siinä kärsisivät tekojensa seuraukset sitten kun kukaan ei lähtis parisuhteeseen, eikä yhden illan huvitukseen.
Kyllä kun noihin turistipaikkoihin menee niin siellä kuvataan tosi paljon.
Ihan vaan Helsingin kauppatorilla on varmaan 100 kiinalaista kamerat kädessä.
En tietenkään tiedä olenko osunut videolla, mutta aika mahdotonta ennen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran teininä, täysi-ikäisenä kuitenkin, lähdin yhden miehen mukaan baarista. Sen kämpillä oli ilmeisesti isommatkin jatkopippalot. Päädyimme harrastamaan seksiä makuuhuoneessa. Joku sen kaveri tuli ottamaan valokuvia välillä, ihan pokkana oven suulta järkkärillä. En aamulla edes muistanut koko juttua, mutta näin sitten sohvapöydällä sen kameran. Nappasin sen äkkiä käsiini, kys. miehen naama venähti onnettomaksi ja poistin kaikki, joissa olin itse. Olin kyllä yllättynyt, että näytin niin hyvältä niissä kuvissa sekä siitä, että kuvissa olin useamman miehen kanssa, en muistanut sitä.. Miehillä oli aika erikoista materiaalia siellä, ei mitään rikollista kuitenkaan, mutta bi-seksuaalisuus oli ilmeistä. Olen aika varma, ettei miehet olleet ehtineet ladata mitään nettiin. Jännittää kirjoittaa tätä jos ne p*rvot lukee tätä palstaa. Mutta olisi voinut käydä huonomminkin, saattoivat vielä keskustaan kun en tiennyt missäpäin heräsin. Eka ja vika kerta kun lähdin tuntemattoman mukaan baarista... paitsi että kerran vielä lähdin, mutta vannotin sitä miestä, että on yksin - parantava kokemus. Hän tosin ei sitten ollutkaan sinkku. Baarista en ole etsinyt seuraa sen jälkeen, löysin muutama vuosi sitten miehen kaverin juhlista ja on paras tähän astisista. <3
Tiesitkö että muistikortilta poistetut kuvat pystyy palauttamaan takaisin, ellei kortilta poistettujen kuvien päälle ole tallennettu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että muistikortilta poistetut kuvat pystyy palauttamaan takaisin, ellei kortilta poistettujen kuvien päälle ole tallennettu mitään.
No toivottavasti ei. Ja vaikka olisikin niin tuskin sellaisia kuvia ihan hirveän laajalle viitsii levittää koska ne näyttivät lähinnä joukkor*iskaukselta. Ja vaikka olisikin levinneet niin ei niistä ihan hirveän hyvin tunnistaisi, vain parissa näkyi kasvot selvemmin, hiuksetkin jo erilailla. Ei hirveämmin kaivele tämä asia kun ei tullut tautejakaan, ei strepto B:täkään.
Ostin käytetyn kameran. Palautin ilmaissoftalla ihan mielenkiinnosta muistikortin sisällön. Aika intiimiä settiä siellä kyl oli. Kirjoitin päälle kortin uudelleen toisella softalla, ja vasta nyt kuvat olivat poissa.
Ei kuvannut salaa, mutta.. Exä hermostui eron aikaan ja oli laittanut eräälle seksisivustolle kuviani. Yritti reppana jotenkin kiristää tai loukata minua. Siellä ne ovat kai vieläkin. Onneksi naama ei näy.