Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31 vuotta nuorempi sisarus

Semmosta999
24.10.2019 |

Uskon että tähän tulee pelkkiä hehkutuksia ja minun teilaamista mutta tilanne tämä.

Isäni äärimmäisen vaikea ihminen ja meni ja otti nuoren, aasialaisen naisen. Sain kuulla että häätkin oli siellä aasiassa. Nainen sai kesäkuussa lapsen.

Itse olen 31v nainen, lapseton sinkku. Elämäni olin ainoa lapsi. Miten tämmöseen nyt suhtautuisi. Tulee sitten 18 vuoden päästä kyselemään minun peräänikö? Isäni on melkein 60v.

Outoa tästä tekee sekin että isä ei koskaan puhunut mistään vauvahaaveista, oletin että "lapset" tehtynä. Moni on isoisä tuossa iässä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni on isoisä tuossa iässä."

No miksi et ole hankkinut lapsia jos käytät tuota argumenttina?

Vierailija
22/24 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi kerkiää vielä hommaamaan monta lasta sen thaimaalaisen vaimon kanssa. Perintö menee takuulla pieniin osiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap kuvottava ihminen, jos mietit vain sitä, että nyt joudut jakamaan perinnön. Ei sun tarvitse sisaruksesta olla kiinnostunut millään lailla, mutta tuo on jo naurettavaa aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
24/24 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaruksesi ei ole vastuussa isänne luonteesta yhtään sen enempää kuin sinä. Älä siis rankaise häntä isän teoista.

Pientä rajaa nyt, ei ap ole rankaissut ketään. Tpdellakin ottais päähän vastaavassa tulsnteessa ketä tahansa.