Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni teleoperaattori vaihtoon! Suosittele hyvää ja edullista! Saako mistään enää alle 20€/ kk?

Vierailija
24.10.2019 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei soittele tai viestittele paljoa niin kannattaa ottaa paketiton vaihtoehto. Niitä voi saada niinkin halvalla kuin vitosella kohtuu nopealla netillä.

Ei saa, eikä ole vuosiin saanut. Halvin on tällä hetkellä noin 8€ ja samat hinnat kaikilla operaattoreilla.

Vierailija
22/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA, Elisa sekä Telia tarjoavat nyt kaikki alle 20e/kk nettirajatonta sopimusta. Tarkistettu tällä viikolla.

Hei!  Mistä löysit nämä hinnat?  Mulle netti ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei soittele tai viestittele paljoa niin kannattaa ottaa paketiton vaihtoehto. Niitä voi saada niinkin halvalla kuin vitosella kohtuu nopealla netillä.

Ei saa, eikä ole vuosiin saanut. Halvin on tällä hetkellä noin 8€ ja samat hinnat kaikilla operaattoreilla.

Parempia tarjouksia saa kun vaihtaa liittymää

Vierailija
24/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DNA, Elisa sekä Telia tarjoavat nyt kaikki alle 20e/kk nettirajatonta sopimusta. Tarkistettu tällä viikolla.

Hei!  Mistä löysit nämä hinnat?  Mulle netti ihan muuta.

Kävin näiden yhtiöiden sivuilla.  Sieltä ei löytynyt näillä hinnoilla.  Mistä löysit 20 €/ kk?   :)

Vierailija
25/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia tarjouksia saa kun vaihtaa liittymää

Vaihtaisin kun vain tietäisin mihin!  Sitähän täällä kyselen mistä saisi edullisimmin.  :)

Tiedän, että vanha operaattori palaa kyllä tarjouksellaan mutta nyt pitäisi ensin löytää joku edullinen mihin vaihtaa.   ap

Vierailija
26/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paha suositella, kun 3 suurimmalla näyttää olevan hintakartelli ja liittymät hintoineen samat. Henkkoht tarjouksia saanee omalta operaattorilta kun uhkaa vaihtaa toiseen.

Vierailija
28/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä/ tietoa vielä kaivataan!

Vierailija
29/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GLOBETEL. Meillä on koko perheellä täältä liittymät. Hinnasto on selkeä, verkko on Telian ja asiakaspalvelu on nopeaa ja erittäin ystävällistä.

https://globetel.fi/

Vierailija
30/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohistaja kirjoitti:

GLOBETEL. Meillä on koko perheellä täältä liittymät. Hinnasto on selkeä, verkko on Telian ja asiakaspalvelu on nopeaa ja erittäin ystävällistä.

Niin ja minulla siis Mini-liittymä 7,90 e/kk ja rajoittamaton datapaketti 7,90 e/kk. Nuorimmalla lapsella pelkkä Mini-liittymä, eli puhelut ja tekstarit 7,90 e/kk. On riittänyt vallan mainiosti meidän tarpeisiin.

Vierailija
31/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9,90e/kk joku liittymä missä puhelut ja viestit käytön mukaan rajattomalla 1M netillä minulla Elisalta. Yhdessä välissä mainostivat tekstarissa tarjouksena samaa liittymää samoine ominaisuuksineen mutta 4G:nä ja 3e kalliimpana, mikähän botti siellä noita tarjouksia kehittelee, kun aspakin sanoi etteihän tuollaiseen ole mitään järkeä päivittää.

Vierailija
32/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä taitaa maksaa 4,9 € rajaton 4G + puhelut & tekstarit jotain päälle. Lasku aina 5 jotain. Ei mitään järkeä missään paketeissa, kun tekstareita & puheluita tulee niin vähän.

Vierailija
33/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohistaja kirjoitti:

Ohistaja kirjoitti:

Niin ja minulla siis Mini-liittymä 7,90 e/kk ja rajoittamaton datapaketti 7,90 e/kk. Nuorimmalla lapsella pelkkä Mini-liittymä, eli puhelut ja tekstarit 7,90 e/kk. On riittänyt vallan mainiosti meidän tarpeisiin.

Miten nopea se heidän data on?

Vierailija
34/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9,90e perussoppari mihin kuuluu rajaton netti. Tekstarit ja puhelut käytön mukaan. Lisäksi on paketti 1,90e että puheluista voi tulla maksimissaan 0,99e per päivä. Eli jos jonain päivänä puhuu vaikka 2h puhelimessa niin tulee maksimissaan sen vajaan euron siitä hintaa. Puhelinlaskut olleet noin 15-18euroa. Mulle sopiva diili tämä. Aikaisemmin ollut paketti mistä oon turhaan maksanut liikaa, laskut oli silloin jopa 25e :O aikaisemmin oli dna, nyt saunalahti.

Vierailija
35/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä globetelin eu-data?

Vierailija
36/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtamasa Moille viime keväänä, mutta sain vastatarjouksen Saunalahdelta joka minulla oli aiemmin. Nyt maksan samasta kuin ennen vain jotain 9,90 kuussa (ennen tätä melkein 30 euroa). 50M rajaton netti, rajattomat puhelut ja viestit.

Vierailija
37/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä taitaa maksaa 4,9 € rajaton 4G + puhelut & tekstarit jotain päälle. Lasku aina 5 jotain. Ei mitään järkeä missään paketeissa, kun tekstareita & puheluita tulee niin vähän.

Netti ei kyllä moisella hinnalla voi olla kuin joku kuppainen 0.2M mikä näyttää elisa/telia/dna olevan halvimmissa.

Vierailija
38/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittaakaa se datan nopeus te joilla on halvat rajattomat netit. Ei millään 0.5 tai 2 megan liittymillä edes iltasanomia nykyisin pysty lukemaan. Joku 50 megaa on minimi.

Vierailija
39/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kävin vaihtamassa oman liittymän. Elisalla alle 20 € kuussa nopealla rajattomalla netillä ja puhelinpaketilla. Silloin sanoivat, että netissä on aina huonoimmat tarjoukset ja parhaat saa ständimyyjiltä. Sinänsä ikävää, koska itsellä olisi jäänyt liittymä hankkimatta ellei olisi takuuasioiden takia pitänyt asioida Verkkokaupassa useampaan kertaan ja viettää siellä aikaa. Ensimmäisellä kerralla ei olisi ollut mitään käryä silloisen liittymän spekseistä tai edes tarkasta hinnasta. Toisella kerralla osasi varautua.

Mielummin kyllä itse katsoisin ne hinnat netistä, kun lähtisin ravaamaan eri liikkeitä. Se kai on tarkoituskin, ettei porukka jaksaisi vaihtaa.

Vierailija
40/66 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vaihtamasa Moille viime keväänä, mutta sain vastatarjouksen Saunalahdelta joka minulla oli aiemmin. Nyt maksan samasta kuin ennen vain jotain 9,90 kuussa (ennen tätä melkein 30 euroa). 50M rajaton netti, rajattomat puhelut ja viestit.

Mitäs sitten meinaat, kun vuosi täynnä ja etu umpeutuu, homma uusiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi