Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua haukuttii koulussa?

Vierailija
24.10.2019 |

Mua haukuttiin haisunäädäksi, uskovaiseksi ja kommunistiksi. Miten sinua haukuttiin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni takia

Vierailija
2/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeni takia

Minuakin. Sukunimestäni sai muunnoksia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttiin finninaamaksi, pizzanaamaksi, hikariksi jne. Nimestä tehtiin väännöksiä, vaikka nimeni ei ole millään tavalla erikoinen. 

Vierailija
4/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikkia "hauskoja" ylipainoon viittaavia nimiä, ja kun laihduin alkoi älytön homottelu. Taisivat uskoa siihen lopulta itsekin.

Vierailija
5/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kutsuttiin Kikkeli-Reinoksi, koska minulla on valtava kikkeli yli kaksikymmentä senttimetriä. Jos jotkut naiset täällä haluavat sen nähdä ja jopa saada siitä itselleen mahlamehut sisään (lapsilla tulee olemaan yhtä iso kikkeli geenitutkimuksieni mukaan) niin olen täällä tarjolla

Vierailija
6/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munapää, kumihuuli ja sukunimeni josta väännettiin jotain, mutta en pidä sitä oikein vakavana, semmoista harmitonta kiusoittelua mielestäni. Ja lapseni samasta sukunimestä on myös opettaja nyt vääntänyt vähän huumoria. Ei iso juttu.

Ne kiusaajat olivat aivan muualla kuin luokallani jollei näitä paria sammakkoa laukovaa poikaa oteta huomioon. Huo**ttelivat ja ties mitä, tytöt joita en edes lähemmin tuntenut. Ns. Palkkasivat jonkun isomman tai koulukotilaiset hakkaamaan minut, onneksi jossain vaiheessa tunsin tyyppejä jotka tunsivat ns. ylempänä olevia ja he menivät puolestani uhkailemaan.

Ihan hirveää ajatella miten minun olisi käynyt ilman näitä paria tyyppiä jotka tunsivat tyyppejä jne. ja auttoivat minua.

Lopulta osa näitä uhkaajia pyysi anteeksi typeryyttään, mutta kun asia oli niin että olivat ehtineet jotenkin levittää sitä vihaa eteenpäin, tyypeille joita en koskasn ollut edes tavannut.

Vierailija
7/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudesta ja kelpaamattomuudesta haukuttiin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasraudoista. Niistäkin kyllä vain vähän.

Vierailija
9/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ei olisi haukuttu: ulkonäkö, nimi, koulumenestys (hyvä tai huono), tapa liikkua, tapa olla paikallaan, läsnäolosta, puheesta, hiljaisuudesta, äänestä, vaatteista (hyviä tai huonoja samoin verroin haukuttiin)... eli pelkistetysti olemassaolostani. Olisi pitänyt ilmeisesti tappaa itseni, mutta empäs uhallanikaan tehnyt niin.

Vierailija
10/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun itse täytin ysiluokaaan keväällä 16v ja olin hitaasti kehittynyt poika.

Asia nousi puheeksi ja sain naurua muilta pojilta " et sä mikään 16v vaa näytät ihan 12 veelle ...

Olin herkässä iässä tuolloin ja meni monta vuotta tuon jälkeen ennen kuin pystyin olemaan rennosti oma itseni.

Aloin pitää hiuksiani tosi lyhyinä ja pukeutua vain aikuismaisiin vaatteisiin.

Sen avulla näytin edes hieman vanhemmalta. Silti aloin kammoksua sitä, että joku kysyy ikäääni ja, että hän ei usko sitä tai ihmettelee ikääni.

Sain kuulla tosiaan tuollsista usein yläasteiässä.

T. Mies35

Vierailija
11/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä koulumenestyksestä, hiljaisuudesta ja hevosharrastuksesta ainakin haukuttiin, milloin milläkin nimityksellä.

Vierailija
12/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja r-vikainen

Vierailija
14/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N*ekeriksi. En ole tumma, mutta huuleni isot. Tänä päivänä nuita samaisia huulia kadehditaan, itse en tykkää vieläkään kun niistä sai lapsena ja nuorena kuulla.

Vierailija
15/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeni takia

Sama täällä :(

Vierailija
18/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haukuttu ja en ole haukkunut ketään. 

Onko tämä ihan epätavallinen historia? Kiusaamisesta meuhkataan tosi paljon, mutta en hyvällä tahodllinakaan muista, että mua ois yhtään kiusattu tai olisin ollut tilanteessa jossa toistakaan. En siis edes sivustakatsojana saati itse kiusaajana. 

Oli lapsia, jotka eivät oikein olleet leikeissä mukana, sellaisia syrjäänvetäytyviä tyyppejä. Ei siihen kiinnitetty juuri huomiota. Totta kai fiksu lapsi pyytäisi mukaan ja joku pyysikin. Eivät tule. 

Vierailija
19/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeni takia

Joka helvatan sukunimesta ja etunimestä saa muunnoksia. Ei kiusaaminen siitä ole kiinni. 

Korhonen oli meillä Kortsu ja Virtanen Virtsanen. Tämä ei kyllä heidän kohdallaan ollut kiusaamista. Hekottelivat itsekin ja keksivät muista. 

Vierailija
20/25 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuivat, että haisen, vaikka se ei ollut mitenkään realistista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän