Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on proppuja nielussa

Vierailija
24.10.2019 |

Kuinka tiuhaan tahtiin niitä muodostuu?
Millä poistatte ne?

Itse vasta nyt reiluna kolmekymppisenä havaihduin siihen että minulta näitä löytyy ja nyt mietin hoito-ohjeita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oli nuorempana aika paljon, aina kun alkoi suussa maistua selkeästi karsealta niin painelin kitarisoja puhdistetulla sukkapuikolla/tylpällä veitsellä/lyijykynän kumipäällä. Vanupuikko on myös hyvä jos pituus riittää. Usein ne sieltä jo pilkottikin ja tuli helposti ulos, joskus ei tullut mitään vaikka tökki nielun verille.

Jostain syystä katosivat kokonaan kun muutin ruokavaliota ketogeenisempaan suuntaan.

Vierailija
2/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä oli nuorempana aika paljon, aina kun alkoi suussa maistua selkeästi karsealta niin painelin kitarisoja puhdistetulla sukkapuikolla/tylpällä veitsellä/lyijykynän kumipäällä. Vanupuikko on myös hyvä jos pituus riittää. Usein ne sieltä jo pilkottikin ja tuli helposti ulos, joskus ei tullut mitään vaikka tökki nielun verille.

Jostain syystä katosivat kokonaan kun muutin ruokavaliota ketogeenisempaan suuntaan.

Kiitos vastauksesta! Kuinka usein arviolta paha maku tuli suuhun?

Tuli aikamoinen ahaa-elämys kun löysin näitä nielusta, sillä olen tovin etsinyt syytä hengityksen hajuun. Kuinkahan monella on näitä tietämättään?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut lähes koko elämän. Sitten sain aikuisiän akneen pitkän tetrasykliinikuurin - ja proput katosivat!

Vierailija
4/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Kuinka usein arviolta paha maku tuli suuhun?

Tuli aikamoinen ahaa-elämys kun löysin näitä nielusta, sillä olen tovin etsinyt syytä hengityksen hajuun. Kuinkahan monella on näitä tietämättään?

Ap

En ihan tarkkaan muista mutta kyllä taisi olla useamman kerran kuukaudessa. Se oli myös aina yhtä ihanaa kun äkisti tuntee jotain outoa nielussa ja kakistelee sen kielelle ja siitä paperille, ja siinä onkin pikkusormen kynnen kokoinen läjä maailman karseinta hajua kiinteässä muodossa. :D

Ja veikkaan että aika monella, jos ei ole asiasta koskaan kuullut niin aika harva huvikseen katselee nieluaan peilistä taskulampun kanssa.

Vierailija
5/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin kontaktilajia, ja aina ennen treeneihin lähtöä pullautin klöntin pikkusormella pois ja kurlasin suuvedellä, etten haisisi.

Jossain vaiheessa sörkin liikaa, kitarisa turposi ja kun nielutulehdus oli laantunut risa leikattiin.

Vierailija
6/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelin risat tyhjiksi niin usein kuin mahdollista, tyyliin parin päivän välein. Kädet pitää pestä huolellisesti ja varoa raapimasta nielurisoja, ne tulehtuvat helposti. Ahkera tyhjentely pienensi risat ja proppuongelma katosi,

Vierailija
7/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leikattiin risat, ei ole tarvinnut enää propuista kantaa huolta

Vierailija
8/8 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut vain silloin kun syön huonosti.. eli epäterveellisemmin..

kun syön paremmin niin niitä ei ilmesty ollenkaan