Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Rinne osti AY-pomona vaatteet sekatavarakaupasta

Vierailija
24.10.2019 |

Asiaan jouduttiin puuttumaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Yllättävän moni hyvätuloinen & koulutettu on kulutustottumuksiltaan ihan toisenlainen kuin mainokset antavat ymmärtää.

Vierailija
2/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuvitella missään muualla kuin Suomessa vastaavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut töissä paikassa, jonka Rinteen puheenjohtama ammattiliitto omisti ja jossa hän säännöllisesti kävi vaimonsa kanssa. He kulkivat uudella isolla purjeveneellä ja heidän ravintolatilauksensa piti valmistaa aina jonosta huolimatta ensimmäisinä. Erityisesti vaimo tykkäsi myös valittaa pienistäkin asioista. En tiedä onko Rinne pääministerinä erilainen, mutta en olisi ikinä uskonut häntä demariksi.

Vierailija
4/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut töissä paikassa, jonka Rinteen puheenjohtama ammattiliitto omisti ja jossa hän säännöllisesti kävi vaimonsa kanssa. He kulkivat uudella isolla purjeveneellä ja heidän ravintolatilauksensa piti valmistaa aina jonosta huolimatta ensimmäisinä. Erityisesti vaimo tykkäsi myös valittaa pienistäkin asioista. En tiedä onko Rinne pääministerinä erilainen, mutta en olisi ikinä uskonut häntä demariksi.

Onhan niillä se iso mooottoripurjevene kyllä, mutta käytettynä se on ostettu.

Vierailija
5/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megamyyntiareenalla myydään Turon pukuja, Suomessa suunniteltuja eikä ehkä ihan sekatavarakauppakamaa, vaikka niitä krääsäkauppahallissa myydäänkin.

Vierailija
6/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kuvitella missään muualla kuin Suomessa vastaavaa?

Miksi ei? Onhan Bojollakin tukka sekaisin ja USAssa ollut presidenttiehdokas jolla oli kengänpohja rikki.

Vierailija
7/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Yllättävän moni hyvätuloinen & koulutettu on kulutustottumuksiltaan ihan toisenlainen kuin mainokset antavat ymmärtää.

Totta. - Vaikka kyllä minä olisin ollut enemmän yllättyny, jos oltaisiin väitetty, että Rinne olisi hankkinu ay-pomo aikanaan tai vaikka nyt pääminiterinä ollessaan vain räätälillä teettämiä ja erityisesti hänelle ommeltuja ja valmistettuja pukuja. Tai jos oltaisiin esitetty, että hän hankkii vaatteeensa Suomen kalleimpina pidetyistä miesten vaateliikkeistä.   

Mutta miksi se on usein niin, että jos edustaa vasemmistopuoluetta, niin joskus tuntuu, että odotus tai vaatimus on, ettei tällöin sovi pukeutua ainakaan mitenkään kauniisti ja tai ns. hyvin? - Tämä ei tietenkään ole sama asia kuin ostaa ja suosia vain kalliitia (merkki)vaatteita 

Vierailija
8/12 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti opposiittio tekee asiasta välikysymyksen, tai ainakin Setä.mies Arkadia ja Appelsiini-Ulla suuren reportaasin.

Vierailija
9/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. - Vaikka kyllä minä olisin ollut enemmän yllättyny, jos oltaisiin väitetty, että Rinne olisi hankkinu ay-pomo aikanaan tai vaikka nyt pääminiterinä ollessaan vain räätälillä teettämiä ja erityisesti hänelle ommeltuja ja valmistettuja pukuja. Tai jos oltaisiin esitetty, että hän hankkii vaatteeensa Suomen kalleimpina pidetyistä miesten vaateliikkeistä.   

Mutta miksi se on usein niin, että jos edustaa vasemmistopuoluetta, niin joskus tuntuu, että odotus tai vaatimus on, ettei tällöin sovi pukeutua ainakaan mitenkään kauniisti ja tai ns. hyvin? - Tämä ei tietenkään ole sama asia kuin ostaa ja suosia vain kalliitia (merkki)vaatteita 

Olisiko se 60-luvun perintöä? Sitä ennenhän työväestö nimenomaan pukeutui hienosti mennessään tansseihin yms. Ja onhan joku pääministerin avustaja saanut huomiota mediassa siitä että on hyvännäköinen.

Vierailija
10/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tästä nyt on poliisille jo ilmoitettu?

Vierailija
11/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti puuttua koska housut olivat menneet rikki

Vierailija
12/12 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että joku presidentti tonki roskalavalta, olikohan valokuvakehyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän