Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla pitkä tukka on standardi

Vierailija
24.10.2019 |

mutta miehillä se on "epäsiisti"? Lainaus luettu useastikin naisten kommenteista. Miksi pitkä tukka ei sitten naisilla ole epäsiisti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät kiihotu tosi lihaksikkaista naisista? Miksi miehet sanovat että lyhyet hiukset naisilla on rumat? Miksi miehet sanovat että naisten pitäisi käyttää enemmän hameita/mekkoja?

Vierailija
2/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pitkä tukka nyt on naisilla standardi, kun koko ajan valitetaan, että suomalainen nainen on lyhyessä kananpersetukassaan NIIIIIIIIN epänaisellinen?

Ei mun mielestä pitkä tukka miehellä ole epäsiisti. Miksi helvetissä sä otat itseesi jostain tuntemattoman nettikirjoittelijan kommentista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi uusi muoti. 50-luvulla lyhyt kampaus oli standardi, 60-luvulla vain hipeillä oli pitkä, muilla lyhyt. 70-80-90-luvuilla lyhyt. Nyt taas kaikilla naisilla on pitkä. Olen hoitoalalla ja meidän yksikössä laikki naiset on pitkätukkaisia, myös 60+ ikäiset.

Vierailija
4/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hihaton teepaita miehellä on cool, mutta naisella huonosti pukeutumista?

Pitkä tukka voi miehellä olla upean seksikäs, mutta myös epäsiisti, jos sitä ei ole yhtään laitettu. Ihan sama naisella. Vai etkö muka ole nähnyt koskaan naista, jolla on epäsiisti pitkä tukka?

Vierailija
5/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se on helposti epäsiisti siksi että he eivät hoida sitä kuten pitkätukkaiset naiset. Jos naisella olisi samanlainen hapsottava tukka kuin vaikka Jone Nikulalla niin sinäkin pitäisit naista epäsiistin näköisenä. Miehet harvemmin suoristavat, föönaavat yms. Hyvä jos edes jaksavat hoitoainetta ja harjaa käyttää. Seurauksena on epäsiisti look.

Hyvin hoidetut, paksut ja kiiltävät hiukset ovat kauniit sekä miehillä että naisilla. Miehillä niitä vaan harvemmin näkee.

Vierailija
6/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää on keskiarvoja. Suurinta osaa miehistä miellyttää naisella rinnat, pitkät hiukset, naisellinen takamus jne.. miehissä taas viehättää naisia keskimäärin enemmän lyhyt siisti tukka, isompi fyysinen koko kuin mitä nainen itse on.

Naiset tykkää varmaan keskimäärin että mies on ok kaljuna ja karvoineen, miehiä ei ehkä niin usein viehätä kalju nainen jolla pitkät ihokarvat, poikkeuksia toki onneksi on.

Onko tämä todella uusi uutinen sinulle ap?

Myös tuohon hiusasiaan. Miehen pitkät hiukset on melko usein kuivat hamput, naiset pitävät paremmin huolta pitkistä hiuksista. Kyllä minusta naisellakin pitkät hiukset on epäsiistit jos ne on kamalan kuivat, liian ohuet, likaiset tms.

Vierailija
7/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poikkeava enkä pidä pitkästä tukasta kummallakaan sukupuolella. Ainakaan sellaisesta tiukasti päänmyötäisestä pitkästä tukasta, jollainen se suomalaisilla tyypillisesti on. Meillä nyt vain on sellainen hiuslaatu. Miehillä asiaa pahentaa se, että miehillä keskimäärin on ohuempi tukka kuin naisilla (ohut pitkä tukka se vasta pahalta näyttääkin), ja sitten se, että miehet eivät yleensä hoida niitä pitkiä lettejään yhtä hyvin kuin naiset (eivät leikkuuta latvoja, kampaa huolella joka aamu, ym.) Jos on tuuheahiuksinen mies joka hoitaa tukkansa hyvin niin ei se sen pahemmalta näytä kuin sama tukka naisella.

Ainahan ei ole ollut niin että vain naisilla olisi ollut pitkä tukka. On ollut aikoja, jolloin ainakin hienoilla miehillä oli myös, ja jos ei siihen omat hiukset riittäneet niin käytettiin peruukkia. Ja sitten toisaalta aina ajoittain naisilla on muotia lyhyempi malli, on ollut polkkatukkaa ja niskan paljaaksi jättävää permistä, ym. 80-luvulla oli hyvinkin androgyyni hiustyyli, samanlainen permispehko tai tupeeraus muotia kummallakin.

Vierailija
8/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella puolipitkä tai pitkä antaa kasvoille siromman ja feminiinisemmän vaikutelman. Joillekin lyhytkin kyllä topii tosi hyvin, mutta naisten lyhyet hiusmallit ovat miesten lyhyitä malleja pidemmän, usein, on siis otsista kuitenkin. Muu ei oikeastaan näytäkään naisella kovin kauniilta vs. pitkä tukka. Joillain, joilla on kauniit kasvot ja kaunis päänmuoto sopii todella lyhyt tukka tai jopa kalju, mutta he näyttäisivät varmasti kauniilta pitkähiuksisinakin.

Pitkätukkaiset miehet yleensä vain kasvattavat pitkän tukan, joka näyttää raskaalta ja villiintyneeltä. Eivät miehet ihan hirveästi latvoja tasaa tai kerrosta tai käytä hoitoaineitakaan, monelle hilse pöllyää. Näyttäähän se monen silmään epäsiistiltä. Omalla miehellä on pitkä tukka ja musta se on kyllä kuuma, sopii joillekin varsinkin jos on muuten kuuma mies.

Vierailija
9/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä eletään kaavamaista ja standardimielistä aikaa! Aina naurettavuuteen asti!

Vierailija
10/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä tänään leikkauttamaan pitkän tukkani. Olen 47-vuotias nainen, mieheni on 55-vuotias ja tykkää vain pitkistä hiuksista. Olen kyllästynyt maantienväriseen pitkään tukkaani, en jaksa sitä arkisin laittaa ja se on aina kiinni. Jos mies nyt jotenkin siitä tukasta on kiinnostunut, niin ei se sitä ainakaan näytä, mutta jos kysyn, niin on aina: ei saa leikata. Kunhan puhuu. En aio ihan lyhyeksi leikata, sen verran että saa vielä tarvittaessa kiinni. Vanheneminen ei pelota, mutta en kyllä vielä ole valmis lyhyeen poikatukkaan. On ne silmälasitkin just hommattu, niin se poikatukka vaan puuttuu mummolookista ;).

Vierailija
11/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille sopivat pitkät hiukset, suurimmalle osalle ei. Saattaa johtua siitä, että monesti kun miehillä näkee pitkät hiukset, ne ovat juoppoja, jotka eivät pidä huolta itsestään ja ovat kaikin tavoin epäsiistejä. Joillekin miehille ne eivät vain sovi, vaikka pitäisikin huolta. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miehellä "pitää" olla lyhyet hiukset, mutta olen nähnyt muutaman miehen, joille todellakin sopi pitkät hiukset, enkä voisi kuvitella heille lyhyitä hiuksia.

Vierailija
12/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naistenkin pitkät hiukset näyttäisivät tältä https://aijaa.com/IMhNVw, niin ei niistäkään pidettäisi. Sorry, en ole etevin kuvankäsittelijä, kunhan vain yhdistin tukan ja pärstän ja pätkän kaulaa...)

Vierailija
13/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka tekee kauniista miehestä kauniimman ja rumasta pelottavamman!

Kumpihan minä lienen?

:-D