Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hain väärää työtä ja nyt ahdistaa
24.10.2019 |
Koska olen huono sanomaan ei pelottaa miten tuo ihminen reagoi kun ei ollut mistään ns. Helpoimmasta päästä hän. Ja kyllä olen tietoinen että mua ahdistaa vastata tuntemattomiin numeroihin kun mulla on paniikkihäiriö tosi pahana ollut nyt viimeaikoina. Huoh minkä menin tekemään
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ymmärrä ongelmaa. Jos et halua sitä työtä niin et vastaa puheluihin ja hän soittaa seuraavalle hakijalle.