Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä puolia ettei lähde toiseksi naiseksi/salasuhteeseen

Vierailija
24.10.2019 |

Nyt pinoon niitä asioita miksi kannattaa pysyä varatuista erossa.

Tai jos on jo ajautunut suhteeseen, miksi se kannattaa lopettaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on se, ettet olisi toinen nainen.

Vierailija
2/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä löytyvän, vaikka aina niin moralisoidaan. Ehkä se on vaan sitä, että pelätään oman miehen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy paljolta surulta ja tuskalta, koskee kaikkia osapuolia. Salasuhteet, avoimet suhteet...arvelisin että tällaiset usein päättyvät kyyneliin. 

Vierailija
4/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuherosi ei kulu?

Vierailija
5/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen miehen, kenen toinen nainen aikanaan olin mutta menetin yhteisen lapsemme, omaisuuteni ja terveyteni. Se oli kyllä minulle ihan oikein.

Vierailija
6/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioitus. Helpompi elää itsensä kanssa jatkossa kun ei ole ollut mukana satuttamassa tietoisesti toista ihmistä. Puhumattakaan siitä kaikesta ongelmavyyhtistä, mitä salasuhteilu voi elämään tuoda.

Vierailija
7/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se mies pettää varmaan suakin, jos on valmis pettämään puolisoaan sun kanssa. vältät siis epäluotettavan miehen. Kolmas pyörä myös yleensä saa vihat päälleen, perheen rikkojana. vältät senkin. 

8/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde on väärin. Se on petollista varatun miehen puolisoa kohtaan.

Jos mies on naimisissa, hän eläisi aviorikoksessa, joka on vakava vääryys. Toisena naisena tavallaan osallistuisi siihen ja hyväksyisi sen.

Rakkaussuhteeseen kuuluu avoimuus eli se, että ollaan yhdessä yhteisön edessä ja voi vapaasti puhua rakkaudestaan. Häpeä ja piilottelu eivät kuulu rakkaussuhteeseen.

Salasuhde ei tyypillisesti edes johda mihinkään hyvään, vaikka sitä toivoisi. Hyvin usein se johtaa pettymykseen, vaikeisiin ristiriitoihin sekä vaikeuteen luottaa vastedes ihmisiin.

Vierailija
9/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää moraalisaarnaa näemmä, todellisia hyviä puolia ei siis ole.

Vierailija
10/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule surmatuksi.

Vierailija
11/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella ärsyttävä asia siinä on se, että äijät haluavat tulla kotiisi. Likaavat lakanasi ja sinä sitten pyykkäät niitä omalla kustannuksellasi. Olet koko ajan vastuussa siitä, että teillä on paikka missä harrastaa seksiä. Hyvin harva mies tajuaa kustantaa hotellia, viedä syömään, tuoda tuliaisia tai ylipäätään pohtia voisiko auttaa lakanoiden kanssa. 

Uskottomat miehet ovat uskomattoman mukavuudenhaluisia ja hakevat nautintoa elämäänsä joka taholta. Nainen, joka kakkosnaiseksi suostuu on jo ihan käytännössäkin ajatellen todella passaava ja kiltti nainen.

Vierailija
12/21 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi harrastaa seksiä.

Vierailija
13/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia ettei paskanna housuunsa? Keksittekö mitään?

Vierailija
14/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaako tasta nyt jotain puolia etsia?  Itselleni taysi itsestaanselvyys etten ikina tietaen lahtisi moiseen suhteeseen.  

Vierailija
15/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää elää sellaista omien arvojen mukaista elämä ettei minun tarvitse piilotella mitään ja voin olla iltaisin peiliin katsoessa ylpeä tekemisistäni. Pyrin tekemään mieluummin hyvää kuin pahaa muille ja tekemään sellaisia ratkaisuja, jotka ovat itsellenikin pitkällä tähtäimellä hyviä.

Vierailija
16/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvää: Ei tarvi nussia huoramiestä. 

Vierailija
17/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla jatkuvassa hälytysvalmiudessa. Saa päättää omasta ajankäytöstään ja tekemisistään/tekemättä jättämisistään 24/7.

Vierailija
18/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On emotionaalisesti ja ajankäytön osalta vapaa tapaamaan vapaan miehen, jonka kanssa voi elää täyttä elämää ja rakentaa oikean, tasavertaisen parisuhteen.

Ei tarvitse miettiä, miksei kelpaa ykkösnaiseksi.

Ei tarvitse tuntea itseään huonoksi ihmiseksi osallistuttuaan petolliseen toimintaan, eikä tarvitse selitellä itselleen miksi on kiinnostunut miehestä, joka pettää puolisoaan. 

En jaksa edes luetella kaikkea. Itselleni itsestäänselvä asia. Minua ei ole koskaan petetty enkä ole itse koskaan pettänyt ketään tai ollut kolmantena pyöränä. Ei kukaan ihminen ansaitse mitään noista rooleista omaan elämäänsä. Arvostakaa ihmiset itseänne!

Vierailija
19/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä puolia ettei paskanna housuunsa? Keksittekö mitään?

reps

Vierailija
20/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain sen miehen, kenen toinen nainen aikanaan olin mutta menetin yhteisen lapsemme, omaisuuteni ja terveyteni. Se oli kyllä minulle ihan oikein.

Noin on helppo ajatella, mutta ei se niin mene kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi