Pitäisi keksiä miehelle kevyempi työ
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä höyhensaarille untuvatyynyjen testaajaksi, ei muuten sinun työtäsi kevyempiä töitä helpolla löydy
Eihän mulla kohta enää mitään työtä ole, kun ei mies voi työtään jatkaa. Siinä loppuu molempien työt.
Jätä miettiminen suosiolla miehelle, ammattivalittaja.
Aika menee aatellessa ja päivät päätä käännellessä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se perheen yhteinen asia koska jostain pitäisi saada leipä tienattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta sä et ole vuosikymmenien aikana keksinyt edes itsellesi sopivaa työtä, niin...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitä molemmat joudutaan kotiin jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta sä et ole vuosikymmenien aikana keksinyt edes itsellesi sopivaa työtä, niin...
Niin, mutta jostain pitäisi tuloja saada.
Se ap:n miehen nykyinen työ on sitten nuohous, jos joku ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitä molemmat joudutaan kotiin jäämään.
Ihanan pessimististä. Se mies on parin päivän sairauslomalla ja sä olet jankannut tätä asiaa jo useammassa ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Se ap:n miehen nykyinen työ on sitten nuohous, jos joku ei tiedä.
Mitä sitten? Ei se sitä kuitenkaan enää pysty oikein tekemään. Sillä on skolioosi selässä ja tarvitsee kevyemmän työn.
Ihanaa. Aamu alkaa jälleen kerran Ammattivalittajan turhanpäiväisellä postauksella. Taitaa pää käydä jo ylikierroksilla kun mietit mistä tikusta saisit seuraavan ketjuun asiaa aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Aamu alkaa jälleen kerran Ammattivalittajan turhanpäiväisellä postauksella. Taitaa pää käydä jo ylikierroksilla kun mietit mistä tikusta saisit seuraavan ketjuun asiaa aikaiseksi?
Mä kuule peruin äsken taas yhden asiakkaan ja olen surullinen tilanteesta, kun en tiedä, millä tuloilla me jatkossa eletään. Ja mitä mun kuntoon ja sairauksiin tulee, sain eilen pahan tumarkin kohtauksen ja vieläkin on tosi huono olo. Jatka toki, sinä pilkkaamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuule peruin äsken taas yhden asiakkaan ja olen surullinen tilanteesta, kun en tiedä, millä tuloilla me jatkossa eletään. Ja mitä mun kuntoon ja sairauksiin tulee, sain eilen pahan tumarkin kohtauksen ja vieläkin on tosi huono olo. Jatka toki, sinä pilkkaamusta.
Sinua ei edes tarvitse kehottaa jatkamaan joka ikisen perheesi tapahtuman raportoimista tänne. Teet sen kuitenkin. Älytöntä touhua.
Ehkä höyhensaarille untuvatyynyjen testaajaksi, ei muuten sinun työtäsi kevyempiä töitä helpolla löydy