Narsisti nauttii toisen kärsimyksestä
Narsisti on mustasukkainen vaikka ei edes välitä. Hän epäilee toisen pettävän, koska itse pettää. Hän ei halua sanoa toiselle hyviä asioita toisesta koska toinen hänen mukaansa ylpistyisi. Narsisti kutsuu naista akaksi ja eukoksi. Hånelle nainen ei ole yksilö vaan yksi suuresta joukosta, ei mitenkään erityinen. Narsisti soittaa kun hänelle sopii. Hän ei vastaile muiden soittoihin juuri koskaan koska hänellä on juuri silloin jotain muuta. Narsisti auttaa toista vain saadakseen ihailua, ei siksi että hän välittäisi. Hän jättää mieluusti tavaroitaan tapaamiensa naisten luokse jotta hänellä on aina syy palata. Kun narsistille kertoo kiintymyksestään hän vetäytyy. Toinen on nyt koukussa, narsisti voi kohdella toista siitä lähtien juuri niin kuin haluaa - mahdollisimman huonosti.
Minä yritän nyt irtautua narsistin otteesta.
Kommentit (14)
Kuvasit täydellisesti miestäni!
Kun hänelle yrittää puhua käytöksestään, hän kääntääkin kaiken minun syyksi!
Hänessä ei ole koskaan vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuon viimeisen lauseen takia ap:n otsikko tavallaan vesittyy. Narsisti ei nauti toisen kärsimyksestä sinällään, vaan hän kokee saavansa oikeutta itse kokemalleen vääryydelle ja nauttii siksi. Sadisti sen sijaan nauttii toisen kärsimyksestä kärsimyksen itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kyseessä onkin sama mies? Tämä mies on horoskoopiltaan kaksonen. Täsmääkö?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kyseessä onkin sama mies? Tämä mies on horoskoopiltaan kaksonen. Täsmääkö?
Ap
Äh. Muistin väärin, on vaaka. Tapailin häntä ennen erästä joka oli kaksonen, sekoitin.
Ap
Esimies, joka eristää uhreja yksi kerrallaan ja irtisanoo heidät. Ei pysty ottamaan mitään palautetta vastaan, vaan saa kaikesta raivarin. HR on umpisokea, ehkä siksi koska HR -ihmisten omat arvot ovat samantyyliset, ihaillaan voimaa, varmaa esiintymistä ja halveksitaan empaattisia kilttejä ihmisiä. Esimies haluaa estää tiimissä kaiken yhteistyön tekemisen ja ruokkii, että tiimi riitelee sopivasti keskenään. Jos joku henkilö voisi uhata esimiehen asemaa, häntä aletaan haukkua, hänestä keksitään virheitä ja lopulta hänet irtisanotaan tai hän irtisanoutuu kiusaamisen takia. Narsisti valehtelee niin hyvin, että asioista tietämätön ei havaitse tätä aluksi.
Äh. Muistin väärin, on vaaka. Tapailin häntä ennen erästä joka oli kaksonen, sekoitin.
Ap[/quote]
Vaaka mies oli mullakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä täsmää koko aloittajan teksti ja on horoskoopiltaan kaksonen. Minä vuonna syntynyt?
Ottakaa jalat alle jos epäilette. Toipuminen on hidasta. Alkuun lahjontaa ja jalustalle nostoa pari vuotta, ja sen jälkeen kun toinen on ostettu tai koukutettu astuu uusi mies kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaaka mies oli mullakin
Oi juma. Sukunimi alkaa K:lla. Vieläkö täsmää?
Tunnen ihmisen, jolla on tavallista enemmän narsistisia piirteitä. Kaikki on niin kauan hyvin, kun häntä ei ärsytä (koskaan ei tiedä mikä saattaa ärsyttää). Jos sattuu osumaan arkaan paikkaan, niin tuli on irti ja tavaratkin saattaa lennellä, mutta eniten käyttää kamalia sanoja ja huutamista. Antaa ymmärtää, et kaikki on saman arvoisia, mutta puheesta usein kuulee, miten hän on monien yläpuolella. Monet ihmiset on hänestä tyhmiä, mutta urallaan menestyneet/isopalkkaiset ja älykkäät todella mahtavia. Hän on sosiaalisesti niin lahjakas, ettei kukaan ei-läheinen koskaan uskoisi hänestä näitä asioita. Hänessä on myös se ihana puoli, mikä on esillä suurimman osan ajasta.
juuri siksi psykiatreiksi hakeutuu niin paljon narsisteja
Kertokaa te millaisia narsisteja tunnette.
Ap