Nenässä lähellä sieraimia tuntuu "piikki"??
Välillä kun niistää tai koskettaa nenää tuntuu sellainen piikki nenässä, se sattuu!!
Ja vain toisella puolella, oon tyhjentänyt nenän, kokeillut sormella, katsonut nenään, mutta ei siellä ole mitään.
Nuha on jatkunut pitkään.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään oo ikinä tuntunut?
On varmaan jollain joskus.
Ehkä jäänyt kovettunut räkäliuska nenäkarvaan kiinni ja tuntuu piikkinä.
Se on finni! Purista se. Hyvät edellytykset että tulee mehevä, jos on kova.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jäänyt kovettunut räkäliuska nenäkarvaan kiinni ja tuntuu piikkinä.
Oon koko nenän sörkkinyt, ei löydy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, olet AINOA. Piikki 😂😂😂😂
Nokun kukaan ei täällä vastannut, joten ajattelin ettei av:lla kellään ole ollut.
Älä ole tyhmä.
Ja siksi piikki on "piikki" koska sellaiselta piikkimäiseltä pistolta se tuntuu.
En kaipaa nauruja, koska ei tunnu kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Joku kovettunut ihomato mullakin oli, ihan kun puuta olisi ollut 😁 saunan tai lämpösen suihkun jälkeen voi yrittää puristaa.
Siis nenässä on rustoa. Ootko vasta nyt alannut tunkemaan sormea sieraimeen vai oletko tehnyt sitä jo aiemmin ja silloin piikkiä ei ollut? Piikki kuulostaisi siltä että sun rustosi olisi erikoisesti muotoutunut. Onko piikki lähellä sierainaukkoa vai syvemmällä? En olisi huolestunut jos aukon lähettyvillä. Voi kun voisin koskettaa sieraintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kovettunut ihomato mullakin oli, ihan kun puuta olisi ollut 😁 saunan tai lämpösen suihkun jälkeen voi yrittää puristaa.
Puristelisin jos löytyis mitä puristella 🤔
Vierailija kirjoitti:
Siis nenässä on rustoa. Ootko vasta nyt alannut tunkemaan sormea sieraimeen vai oletko tehnyt sitä jo aiemmin ja silloin piikkiä ei ollut? Piikki kuulostaisi siltä että sun rustosi olisi erikoisesti muotoutunut. Onko piikki lähellä sierainaukkoa vai syvemmällä? En olisi huolestunut jos aukon lähettyvillä. Voi kun voisin koskettaa sieraintasi.
En tunne siis piikkiä sormella, mutta kun nenänpäätä työnnän niin tuntuu sellainen piikki toisella puolella.
Oon aina kaivanut kyllä nenää, eikä oo ikinä ollut mitään outoa.
En oo lääkäri mutta kuulostaa kyllä siltä et se on vaan sun rustosi malli. Eli ei mitään vakavaa. Ihmisillä on kummallisia ulokkeita.
Verisuonen pää, jos ei kauan kestä ei ole vaarallistakaan. Muistan joskus kiskoneeni semmoista jostain kunnes huomasin sen olevan verisuoni.
Miten voi olla nenässä olematta lähellä sieraimia??
Polyyppi? Mulla oli ihan sieraimen aukolla sisäpuolella sellainen ärsyttävä,kova piikki. Repäisin pois ja ei ole palannut.
Vierailija kirjoitti:
Verisuonen pää, jos ei kauan kestä ei ole vaarallistakaan. Muistan joskus kiskoneeni semmoista jostain kunnes huomasin sen olevan verisuoni.
Mulla tuli joskus lapsena nenästä verisuoni ulos. Se oli siis sellainen lanka missä oli kuoret ja kun painoin sieltä tuli verta.
Ja ap, kysy ens kerral lääkärissä, ei tarvitse sinne erikseen mennä näytille.
Eikö kellään oo ikinä tuntunut?