Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi epämiehekäs nuorimies (ja vielä lyhytkin) itsetunto on nollissa

Vierailija
23.10.2019 |

Ikää 24v ja olen tosi pieni ja siro.
En edes ole hirveän laiha tai luiseva mutta luustoni on pieni ja kapea. Toki olen myös hoikkakin mutta on minua hoikempiakin..

Olen myös lyhyt n. 170cm pitkä ja kasvoni ovat pienet ja poikamaiset. Leuka on pieni ja takana sekä kasvon muutkin piirteet ovat pienet ja tylpät..

Näytän kasvoistani todella nuorelta jotkut luulevat yhä 15 vuotiaaksi.

Olen yrittänyt miehistyä mutta en vain onnistu siinä. Salilla käynti ei auta.

Myös ääneni on outo korkea(korkeus vaihtelee) ja poikamainen ja siinä yhä pieniä lasenomaisia piirteitä.

Olen alkanut huomat, että jopa 2004 syntynyt (15v serkkunikin on muuttunut minua miehekkäämmäksi).

Tämä on jotenkin itsetuntoa syövää.. Hormooni arvot kunnossa (olen käynyt testeissä).

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet femiininen mies niitäkin löytyy kyllä jos katselet ympärille. Sulle vois hyvin sopia polkkatukka tai pitkät hiukset.

Vierailija
2/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen tosin kohta kolmekymppinen ja vieläkin lyhempi, 163 :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi tarkkailu ja ulkonäön sureminen. Kehitä itseäsi, persoonallisuuttasi, luonnettasi. Etsi itsestäsi hyviä puolia ja korosta niitä. Ole positiivinen ja aktiivinen.

Vierailija
4/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää maskuliinisista lihaskimpuista. Sinunlaisille söpöille miehillekkin löytyy varmasti ottajia, jos uskallat mennä markkinoille. Kyllä itsellenikin kelpaisi <3

Vierailija
5/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ette kuulkaa saa itsetuntoa ne kohoamaan. Kannattaa ryhtyä herkäksi runopojaksi, rokkariksi tai ituhipiksi. Nämä kiinnostavat naisia ja hintelyys on etu.

Vierailija
6/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tasoja ei ile olemassa!

Vierailija
7/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisille on omat ottajat, jotka tykkää juuri hoikista ja siroista miehistä, eivätkä ottaisi muunlaista. Kunhan et pilaa mahdollisuuksiasi yrittämällä teeskennellä jotain machoa. 

Vierailija
8/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Hyväksy itsesi ja kehitä parhaita puoliasi. Kiinnostu muista ihmisistä, ole avoin ja rohkea. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista, makuja on yhtä monta ku8n ihmisiäkin.

Vierailija
9/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luonne, se luonne. Adonis on oksettava, jos se on narsistinen tollo.

Miettikääs tätä: haluatteko itseään täynnä olevan fitness-prinsessan, jonka rinnalla koette aina vähemmyyttä ja yksinäisyyttä, vai naisen, joka rakastaa teitä teidän persoonallisuutenne vuoksi ja jonka kanssa on ihanaa?

Vierailija
10/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole pinnallisia. Miehet ovat.

Vierailija
11/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menesty työssäsi, niin naiset kiinnostuvat ja miehet ihailevat

Vierailija
12/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on erilaisia ja niin on naisiakin, niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan. Turha ottaa liikaa painetta tuosta, nykyään on hyväksyttyä olla oma itsensä. Minulla ikäisesi tytär joka etsi vielä muutama vuosi sitten itseään, nyt alkaa olla sinut itsensä kanssa. Keskity vahvuuksiisi, mieti mistä pidät ja mitä haluat tehdä ja mene kohti niitä. Kun itsetunto kohenee tuo ulkonäkö tuntuu myös ihan OKlta. Tyttäreni murehti hirveästi omaa ulkonäköään vielä joku aika sitten vaikka ulkopuolisesta näytti kauniilta nuorelta naiselta. Nyt kun on tyytyväisempi itseensä kokonaisuutena ymmärtää jo arvostaa ulkonäköäänkin. Tyytyväinen ja terveen itsetunnon omaava ihminen kerää katseita ja ihmisiä ympärilleen, vierellä on hyvä olla.

Vierailija
13/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella suloiselta, voisitko laittaa kuvan itsestäsi?

Vierailija
14/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Own it!

Vierailija
15/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ruokaa olet syönyt kasvuvuosina?

Kiinnostaa koska niin moni nuori on niin pieni ja siro, myös pojat.

Ennen vanhaan miehet olivat mielekkäitä.

Nuo e-pillerien käyttäjät tuhoavat luontoa.

Ruoka on höttöä jne.

Vierailija
16/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain kasvata partaa!! Pidä ihmeessä se poikamaisuus niin kauan kuin pystyt, se on yllättävän haluttu ominaisuus.

Vierailija
17/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin maksulliset naiset ovat ainoa vaihtoehto noilla spekseillä. Säästä rahaa ja mene Thamaahan tai Itä-Eurooppaan lomalle.

Vierailija
18/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andre Wickström-tyyli toimii myös hyvin siroilla miehillä. Kuten myös ehdotetut runopoika- ja rokkityylit.

Et ole lyhyt. Eksäni oli 165 ja naiset olivat hulluna häneen. Juuri kaksi lyhyttä tuttua miestä pariutui. 

Vierailija
19/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin maksulliset naiset ovat ainoa vaihtoehto noilla spekseillä. Säästä rahaa ja mene Thamaahan tai Itä-Eurooppaan lomalle.

Heh kun olet hauska. Olet todennäköisesti myös ruma ja tyhmä.

Vierailija
20/42 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen useasti kuullut ja todelta se alkaa vaikuttaa. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi