Mies osti 1700€ pelitietokoneen
Arvaatte varmaan kysyikö minun mielipidettä.🙄
Kummaa että kihlasormukseen käytti 300€ mutta tietokoneeseen sitten moninkertaisen summan.🤔🤦♀️
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kyllä aikamoisen yliluottavainen ja lapsellinen usko teknologian kehityksen nopeuteen. :-) 30 vuotta olisi oikeampi arvio, luultavasti vielä pitempään. Mutta toivotaan että olet oikeassa. Jospa tämä yletön naisten vihaaminen sitten vihdoinkin vähenisi kun saisitte sen ikioman robotin joka korvaa sen naisen, johon teidän rahkeenne eivät koskaan riittäneet.
Jep, aika harhoissahan se. Kymmenessä vuodessa varmaan osaavat jo ähkiä ja puhkia valmiiksi äänitetyillä ääniklipeillä tai napista nostaa käsiä tai levittää haaroja itse selinmakuulla. Mutta kyllä täällä joka palstalainen on joko vanha muori/pappa tai haudan levossa ennenkuin nuo nuket osaa edes kävellä ja tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nrot 9 ja 10, mikä lainaamassanne viestissä oli niin hienoa, että koitte tarpeelliseksi levittää sitä edelleen?
Nimenomaan. Mieti mitkä keskustelu mahdollisuudet robotin kanssa voi olla jolla on aivoissaan kokonainen wikipedia ihan mistä aiheesta tahansa. Nyt mieti mitä keskustelu mahdollisuuksia numero 9 ja 10 kanssa on.
On jopa mahdollista, että tulevaisuuden robotti pystyy näyttämään enemmän aitoja tunteita kuin nykyajan nainen. Aika näyttää.
En saata olla miettimättä mitä oikein kirjoitus mahdollisuuksia robotin kanssa kirjoitellessa olisi. :)
Minulla on lääkitsemätön add.
Mitä se sinulle kuuluu? Minulla on kolme yli tonnin hintaista koiraa ja 20 000e hintainen hevonen. Kait nyt ihmiset saa harrastaa mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nrot 9 ja 10, mikä lainaamassanne viestissä oli niin hienoa, että koitte tarpeelliseksi levittää sitä edelleen?
Nimenomaan. Mieti mitkä keskustelu mahdollisuudet robotin kanssa voi olla jolla on aivoissaan kokonainen wikipedia ihan mistä aiheesta tahansa. Nyt mieti mitä keskustelu mahdollisuuksia numero 9 ja 10 kanssa on.
On jopa mahdollista, että tulevaisuuden robotti pystyy näyttämään enemmän aitoja tunteita kuin nykyajan nainen. Aika näyttää.
En saata olla miettimättä mitä oikein kirjoitus mahdollisuuksia robotin kanssa kirjoitellessa olisi. :)
Minulla on lääkitsemätön add.
Hei nyt taisit erehtyä henkilöstä ja luulit minua joksikin ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä suunnitelmissa 2500e pelitietokone. 300e ei todellakaan saa hyvää konetta.
N28Ihme summia nämä 1700 ja 2500. Alle tonnilla saa hyvän koneen kun itse kasaa. Siihen 100-200 euroa lisää jos uusi näyttö pitää hankkia.
No ei kyllä :D jos meinaa pelata ja modata korkealla fps yli 1080p kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni yli tupla summa. Miksi naiselta pitäisi kysyä lupaa oman rahan käyttöön. Loinen.
Sun mies ostaa 10v päästä seksi ja kumppani robotin jolla on tekoäly, kyky keskustella ja kävellä sekä kolme aidon tuntuista reikää rakastelua varten ja sitten dumppaa sut. Teidät naiset tullaan korvaamaan. Teidät on nykyään hyvin helppo korvata.
Sinulla on kyllä aikamoisen yliluottavainen ja lapsellinen usko teknologian kehityksen nopeuteen. :-) 30 vuotta olisi oikeampi arvio, luultavasti vielä pitempään. Mutta toivotaan että olet oikeassa. Jospa tämä yletön naisten vihaaminen sitten vihdoinkin vähenisi kun saisitte sen ikioman robotin joka korvaa sen naisen, johon teidän rahkeenne eivät koskaan riittäneet.
Jos ainoa, mihin kuvittelee naista tarvitsevansa on seksi, voi ihan rauhassa kuvitella tekniikan kehityksestä mitä haluaa. Kahtellaan sitten 50v päästä kun kirjoittaja makaa vaipoissaan kolmatta päivää vanhainkofdin vuodeosastolla ilman ruokaa, kun sähköt on poikki ja robotit mykkänä.. saattaa tulla naista (ketä vaan naista) aika ikävä. Kun tosiasia on, että noihin hommiin ei miehet "alennu". Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, aika harhoissahan se. Kymmenessä vuodessa varmaan osaavat jo ähkiä ja puhkia valmiiksi äänitetyillä ääniklipeillä tai napista nostaa käsiä tai levittää haaroja itse selinmakuulla. Mutta kyllä täällä joka palstalainen on joko vanha muori/pappa tai haudan levossa ennenkuin nuo nuket osaa edes kävellä ja tehdä ruokaa.
Tuo on jo nykyaikaa. Nyt ollaan siinä vaiheessa teknologiassa että otetaan hyvin isoja harppauksia 10v aikana. Massiivisia harppauksia. Tulevaisuuden ihminen on puoliksi kone. Ihmisiä valmistellaan jo tähän mm tv ohjelmien, elokuvien ja pelien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni yli tupla summa. Miksi naiselta pitäisi kysyä lupaa oman rahan käyttöön. Loinen.
Sun mies ostaa 10v päästä seksi ja kumppani robotin jolla on tekoäly, kyky keskustella ja kävellä sekä kolme aidon tuntuista reikää rakastelua varten ja sitten dumppaa sut. Teidät naiset tullaan korvaamaan. Teidät on nykyään hyvin helppo korvata.
Ei mene 30v, koska sellaisia on jo nyt saatavilla. RealDoll on jo puskenut tekoälyllisen robotin markkinoille. Se taasen onko tuo malli 10K arvoinen sijoitus voi olla montaa mieltä...
Real Doll ei kävele. Tuo kirjoittajan väittämä kombinaatio ominaisuuksia ei todellakaan tule olemaan mahdollinen vielä 10 vuoden kuluttua. Tai jos on, niin ei ole tavallisen kuluttajan ulottuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuolla rahalla voinut ostaa vaikka käsilaukun.
Kumpi sitten hyödyllisempää, käsilaukku kaapissa vai pelikone jota käytetään 8h joka ilta?
Hienoa, hän ei halua alentua pelaamaan Red Deadia millään medium tai high grafiikoilla.
Millainen prosessori siinä sormuksessa on ja pyöriikö Doom?
Itsekin olen nainen mutten ymmärrä miksi kihlasormukseen pitäisi tuhlata maltaita, ei se sormus itse tee mitään.
Miten näin luokattomat trollit otetaan tällä palstalla tosissaan joka kerta?
Ei 1700 € pelikoneesta edes ole paha hinta. Toki isommista ostoksista on hyvä keskustella etukäteen, jotta ei tule mitään yllätyksiä talouteen.
Meillä jouduttiin keskustelemaan sormuksen hinnasta. Miehelle se oli vain koru, johon ei kannata laittaa paljoa rahaa. Perustelin asian kuitenkin ja sanoin, että se on koru, jota tulen käyttämään joka päivä loppuelämäni ajan ja haluan sen olevan sellainen, että haluan käyttää sitä joka päivä. Saimme sormukset joihin molemmat ovat tyytyväisiä ja, jotka ovat hinnaltaan kohtuulliset.
Nyt seuraava isompi ostos meillä onkin se miehen pelikone. Siihen saa laittaa ihan niin paljon rahaa kuin haluaa, jotta saa mieleisensä.
Uskot siis todella kuuluvasi siihen pienen pieneen prosenttiin joka vie saman sormuksen hautaan ?? Heh heh
Ei kannata ostaa naiselle kallista sormusta. Ero tuli ja kun pyysin vihkisormusta takaisin niin eipä noita-akka sitä suostunut takaisin antamaan vaikka olin sen kokonaan maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä suunnitelmissa 2500e pelitietokone. 300e ei todellakaan saa hyvää konetta.
N28Ihme summia nämä 1700 ja 2500. Alle tonnilla saa hyvän koneen kun itse kasaa. Siihen 100-200 euroa lisää jos uusi näyttö pitää hankkia.
Nimenomaan itse olen kokoamassa.
N28
Terveisin hymiöitä yltiöpäisesti käyttävä naislapsi.