Hyväksyisitkö parikymppisen tytön seurustelun itseään yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa?
Kommentit (19)
Mikä sulla on niin pahasti päässä vialla, että spämmäät jatkuvasti tuota samaa?
Mitä muita vaihtoehtoja siinä on kuin asian hyväksyminen? Täysi-ikäinen ihminen tekee itse omat päätöksensä ja vastaa seurauksista.
Onko töissä tylsää, Ikis?
Vältteleekö nuoret naiset taas sinua?
Miehet kehittyvät hitaammin, eli oikein sopiva pari.
20-vuotiaat naiset on kamalia. Ikis on kurttunaama kuningatar!
20 vuotias on ollut kauan aikuinen saa olla vaikka 10 minkä ikäistä miestä vaan.
Miten tää sama juttu voi hiertää tätä aloittajaa vuodesta toiseen? Pipipää pitää saada hoitoon.
Saa, jos mies on hottis. Ja sehän tässä taitaa aloittajaa kaivella eniten.
Hiekkaa alapäässä aloittajalla, ja sahanpuruja yläpäässä???
Miksi ylipäätään pitää kysyä kuka mitäkin hyväksyy? Elämää ei voi elää miettimällä, mitä muut ovat mieltä. Viittaa karulla tavalla ihmisten vieraantumisesta todellisuudesta ja nökötetään jossakin nurkassa pelkäämässä tuleeko elämä vastaan.
Ketä edes kiinnostaa kuka kenenkin kanssa pyörii? Todella tylsä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on niin pahasti päässä vialla, että spämmäät jatkuvasti tuota samaa?
TÄMÄ!
Pakkohan se on hyväksyä. Lakikin sen sallii. Millä aloittaja aikoi estää täysin ok suhteen? Spämmimällä av:lla? 10 vuotta putkeen?
Etenkin, jos mies on viety ap:lta.
Tietysti. Menin itse yli kolmekymppisenä naimisiin 20-vuotiaan miehen kanssa.
Entä kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa? Tai jos olisi parikymppinen poika ja iäkkäämpi nainen? Tai taas mies?
Tuleeko teille kellekään erilainen tunne erilaisista sukupuoliyhdistelmistä?
No jollekin juuri kaksikymppiselle tuo on kyllä paljon mutta ei se silti minun asiani olisi sieltää sitä. Aikuinenhan tuo kaksikymppinen on. Voisin ehkä varovaisesti jotain mainita asiasta.
Jos sen sijaan on päälle 25v - lähemmäs 30v niin tehkööt mitä haluaa. Vaikka mies olisi 20v vanhempi. Siinä on selkeästi jo kahden täysin aikuisen suhteesta kyse.