Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan kuivat silmäluomet. Mikä avuksi?

Vierailija
22.10.2019 |

Silmäluomet niin ylhäältä kuin alhaalta on todella kuivat ja rypyt vain korostuu. Lisäksi kirvelee. Bepanthen ei sovi mulle, saan jotain ihme allergista reaktiota siitä. ACOn silmägeeli ei auta myöskään, ei poista kuivuutta, kirvelee lähinnä vain. Myöskään kookosöljy ei auta eikä normaali kasvorasva. Mitä suosittelisitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia meikkejä ja puhdistusaineita käytät, nää pitäisi vaihtaa herkälle iholle sopiviin. Kannattaa jättää vaikka meikki kokonaan niin iho saa rauhassa parantua. Omalle iholle sopivia tuotteita löytyy vain kokeilemalla, apteekista mieluiten, kun nää ärsyttää tutkitusti vähän sitä ihoa. Jos pahasti punoitusta niin lääkäriin ja reseptit rasvat luomiin eli kortisonivoidetta.

Vierailija
2/10 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites semmonen silmien kostutussuihke? Auttaa kuulemma ympäryksiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun on niin kuivat silmäluomet, että kirvelee, niin sitten on joko hydrokortisonin tai mieluummin sen uuden lääkkeen, tariklomuusia tms. Jossa ei ole kortisonia.

Sitten käytän rasvaisia silmänympärysvoiteita. Aika moni niistä ärsyttää, mutta cliniquen all about eyes RICH ei ärsytä. Ja välillä pistän ihan punaista abobaseakin illaksi luomille.

Vierailija
4/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tulee niin älytön ohje että ette ikinä usko! mutta kokeilkaa! Mulla "halkeaa" silmänurkat silloin tällöin niin sipaisen niihin pikkurillillä pikkiriikkisen piimää. Joo,luit oikein,piimää!

En tiedä mistä sen keksin mutta auttaa! Enkä tiedä mikä siinä on että se auttaa.

Ostan yleensä A+ asidofilus piimää,onko siinä jokin aines,en tiedä. Illalla nukkumaan mennessä laitan ja eipä ole "halki" aamulla. 

kokeile.

Vierailija
5/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä piristää kirjoitti:

tässä tulee niin älytön ohje että ette ikinä usko! mutta kokeilkaa! Mulla "halkeaa" silmänurkat silloin tällöin niin sipaisen niihin pikkurillillä pikkiriikkisen piimää. Joo,luit oikein,piimää!

En tiedä mistä sen keksin mutta auttaa! Enkä tiedä mikä siinä on että se auttaa.

Ostan yleensä A+ asidofilus piimää,onko siinä jokin aines,en tiedä. Illalla nukkumaan mennessä laitan ja eipä ole "halki" aamulla. 

kokeile.

Heh,kipaisin etsimässä olisiko tästä vinkkiä,ja olihan siellä,ylen joku ohjelma:

"Piimäkylpy iho-ongelmiin: laita kylpyammeeseen 1 litra piimää ja loput vettä ja pulahda kylpyyn.

Laita maustamatonta jogurttia iholle, jotta saat pehmeän ihon.

Pese kasvosi noin kerran kuussa lämpimällä maidolla. Se silottaa ihoa ja saa ihon tuntumaan sileältä. Muista huuhdella maito huolellisesti pois haalealla vedellä.

kommentti: Piimä, maito, jogurtti ja kerma ovat vanhoja konsteja hoitaa ihoa. Kermaa käytettiin ennen vanhaan ihan voiteena, koska siinä on rasvoja ja maitohappoja, jotka hoitavat ihoa. Ne vaikuttavat samalla tavoin kuin kaupallisissa tuotteissa tunnettu ns. Natural Moisturation Factor (NMF) eli tekijä, joka lisää ihon kosteutta.

Maitohoito on huuhdeltava hyvin, muutoin se alkaa haista. " http://vintti.yle.fi/yle.fi/genreportaalit/portaali-2864.html?genre=ter…

Vierailija
6/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kyllä tuo piimä-jogu on palovammoillekin suositeltu...

Iho korjaa itseään myös nopeammin ravinteiden avulla. Hunaja myös huippua palovammoihin.

Mutta luomet:

Katso käsitiskiaineen, saippuoiden ym säilytysaine

(chloro)Methylisothializinone...

Jokin allergia hyvin tod.näk., ei auta mitkään silmätipat.

Tarkasta incit!

Vierailija
7/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hoitaja kertoi, että silmäluomelle voi levittää Oftan-APant-voidetta, jota käytän usein kuivissa silmissäni yöllä. On reseptivapaa voide. Siinä on A-vitamiinia.

Minulla on kuivat ja arat silmänympärystät lääkkeen takia.

Vierailija
8/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avenen silmänympärysvoide. Ehdoton hittituote talvisin.

Vierailija
9/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avenen silmänympärysvoide. Ehdoton hittituote talvisin.

Minullekin on suositeltu, mutta ei toimi minulla. Liian ohut koostumus.

Vierailija
10/10 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa? Hilseileekö iho? Minulla kuivui yläluomet, kun harrastin ratsastusta.