Vietin 10 vuotta elämää yhden vuorokauden aikana
Olin siis todentuntuisessa unessa reilut 14 tuntia (univelkaa) mutta unessa tuntui kun 10 vuott olisin elänyt. Herätessäni ihmettelin paikkaa josta heräsin ja rupesin itkemään koska tajusin kaiken olleen vain unta. Unikaan ei ollut tavanomainen uni tavallisella elämällä. Elättiin vuotta 3020-3030 ja olin tutkimusmatkailija avaruudessa kahden kollegani kanssa johon rakastuin paluu matkalla aivan uskomattomalta planeetalta. Vietin siis lähes tulkoon 10 vuotta avaruudessa, osan maassa missä kollegani kanssa söimme viimeisiä salmiakkeja ennen alukseen nousua. Tapahtui totta kai niin paljon muutakin mitä en jaksa nyt kertoa tässä. Tuntuu todella oudolta palata vanhaan elämään vaan kaiken sen jälkeen ja on jo ikävä ihmisiä joita vain mielikuvitukseni tuotti. Tunnen itseni todella erilaiseksi ihmiseksi kuin ennen unta. Olen oivaltanut paljon asioita tuon unen aikana. Onko täällä muita jotka kokeneet pitkän unen joskus? Olisi todella kiva lukea muitakin.
Kommentit (2)
Marilyn monroe avasi kaakao Kuppila kuuhun ja tarjoilee sielä kaakaota yläosattomissa
Cool story bro.