Heitän litran jukurttipurkista aina 2 dl roskiin
Heti kun jukurtti alkaa tulla hitaammin, avaan uuden purkin. En leikkaa purkkia auki ja kaavi jukurttia käyttöön. Vuokseni ylläpidetään useita lehmiä turhaan.
Kommentit (17)
Mä heitän aina sen avaamattomana roskiin.
Mä ostan vaan pikkupurkkeja niin ei mee roskiin.
Älä_kirjoita_"jukurtti". Näyttää hirveältä. Et varmaan osaa ääntää g-kirjainta?
Okei. Kaipa sitä voi rahansa noinkin käyttää.
Ap ei taida myöskään syödä pitsan reunoja?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei taida myöskään syödä pitsan reunoja?
Tai sitten syö pelkästään ne reunat. :)
Lisäksi tuotetaan rehua eläimille, kuljetetaan maitoa, käytetään energiaa valmistukseen, kuljetetaan valmista tuotetta kauppaan, käytetään energiaa säilyttämiseen, kuljetetaan kotiisi ja jälleen käytetään energiaa säilyttämiseen...
Jep, todellinen ilmastotalkoisiin osallistuminen, siis ilmastonmuutoksen pahentamisen puolesta.
Minulla taitaa jäädä desin verran. Tuntuu turhalta sotkemiselta yrittää tyhjätä, kun litra maksaa 79 senttiä.
Pikkupurkit menee roskiin. Tuli joskus ostetuksi tasareunainen kauha, joka sattuu olemaan vielä purkin levyinenkin. Sillä kaapii loput ihan vaivatta eikä mene hukkaan lehmätuotosta tai rahaa.
Saa sen tyhjäksi leikkelemättäkin, käyttämällä samaa tekniikkaa kuin tölkkiä kierrätettäessä
https://images.ctfassets.net/0yf82hjfqumz/2iqUicbYiYymewUmGa6yCe/33b9ae…
Vierailija kirjoitti:
Minulla taitaa jäädä desin verran. Tuntuu turhalta sotkemiselta yrittää tyhjätä, kun litra maksaa 79 senttiä.
Kyse ei ole rahasta, vaan moraalista ja ruuan arvostuksesta.
Mä käännän sen litran purkin ylösalaisin valumaan pikku kulhoon ihan itsekseen. Vaivatonta, eikä mene syömäkelpoista ruokaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
79 :n centin kuraa en söisi yhtään.
Öö miksi?