Kenet haluaisit pois bb-talosta ens sunnuntaina?
Kommentit (19)
Helmeri ei tuo taloon yhtään mitään, vaikka muuten kivalta tyypiltä vaikuttaakin.
Kimmo sanoi haluavansa itse ulos tuolta ja sanoi ettei hänellä ole mitään motivaatiota tuolla oloon ja viikkotehtäviin. ULOS!
Vierailija kirjoitti:
Kimmo sanoi haluavansa itse ulos tuolta ja sanoi ettei hänellä ole mitään motivaatiota tuolla oloon ja viikkotehtäviin. ULOS!
Ei ne asukkaat sitä päätä kenet me halutaan äänestää ulos. Luovuttais sit jos ei nuppi kestä.
Vierailija kirjoitti:
Anu pihalle nyhjäämästä.
Kaikki muutkin tuolla nyhjää.
Naisten palsta joten tottakai naiset haluavat naisen ulos. Jos kysyisit miesten palstalta, Anulla olisi 0%.
Itse arvioin bb-talon asukkaat enemmän tylsyyden kuin ärsyttävyyden perusteella. Krisua en heittäisi pois, koska tuo niin paljon hauskoja tilanteita ja komiikkaa ohjelmaan, vaikka ei ehkä olekaan mikään lempparini luonteeltaan. Tarinakin oli omalla tavallaan ärsyttävä, mutta silti harmistuin, kun hän tippui. Sen sijaan esim. Helmeri vaikuttaa kyllä ihan symppikseltä tyypiltä, mutta hän ei tuo mitään mielenkiintoista koko ohjelmaan, joten ei haittaisi, jos tippuisi. En siltikään tiedä, kenet pudottaisin, mutta säästäisin mieluiten mahdollisimman pitkälle asti Krisun, Kevinin ja Villen.
Villen, koska Ville haluaa pois, eikä kuulu joukkoon. Mutta oikeastaan minulle on sama kuka putoaa, kunhan ei Kevin. Kevin on symppis.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Kevin voittaa
En kyllä haluaisi tuolle(kaan) voittoa. Kovasti tuntuu itse olevan varma siitä ja on puhunut finaaliviikosta siihen tyyliin, että hän on siellä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten palsta joten tottakai naiset haluavat naisen ulos. Jos kysyisit miesten palstalta, Anulla olisi 0%.
Höpö höpö, naiset vaan osaa äänestää muunkin kuin tissien ja perseen perusteella kuten miehet tekee.
krisu on jo niin nähty