Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

31v edelleen sinkku nainen..

Fibrotjamuut
21.10.2019 |

Takana ei siis kuin muutama hassu 1-6kk kestänyt tapailu. Loppunut joko yhteisymmärryksessä tai miehen aloitteesta. Kaikki nämä miehet olleet 23-30-vuotiaita mutta aika äkkiä huomasin ettei kiinnostusta mihinkään syvempään oikein ole. Baarissa notkuin usein muttei tultu juttelemaan. Katseita sain, en kummempaa. Netissä kehuttu usein nätiksi tai kauniiksi mutta siltikään en juuri koskaan törmää mieheen joka ottaisi minut tosissaan. Ja jos törmään niin mies ei miellytä. Olen hyvin esteettinen/visuaalinen ihminen ja en voi sille mitään että ei jaksa kirjoitella jos en uskoisi ikinä ihastuvani.

Ongelmaksi nyt tullut myös oma sairastelu. Se karkoittaa jo sinänsä lähes kaikki. Sairauden nimi on fibromyalgia eikä se ole minulla se helpoin versio. Miehet tuntuu etsivän lähes poikkeuksetta 100% tervettä, aktiivista naista. Tämä minun sairauteni ei voi parantua ja se on myös äidilläni.

Ikääkin tuli se 31 täyteen syksyllä ja enää ei kehtaa edes rehellisesti kertoa omaa ikää. Miehet etsii omasta iästä huolimatta semmosta korkeintaan 29-vuotiasta (ainakin netissä). Minulla ei ole edes lapsia ja olen ikäistäni nuoremman näköinen. Menisin helposti ainakin 25-vuotiaasta ja ei, tämä ei ole vain minun mielipide.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa on vikana?

Vierailija
2/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

Kyllä varmaan kelpaa miehille, mutta kun nainen ei nykyään hyväksy miehelle muita ja samaan aikaan kuitenkin itse pyörittää 3-5 deittiä niin miehelle ei oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa matkaa...

Some on syynä ja se, että nainen saa keskimäärin seuraa 150 kertaa niin helposti kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

Tossahan se luki. Hyvin harva mies jaksaa naisen sairastelua, se on heille niin rankkaa.

Vierailija
4/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi:

"KYLLÄ, miehet on läpeensä pahoja ja iljettäviä, vika on AINA miehessä!"

Vierailija
5/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy missä ne täydelliset prinssit on yhyy

Vierailija
6/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

Tossahan se luki. Hyvin harva mies jaksaa naisen sairastelua, se on heille niin rankkaa.

Hyvin harva KOMEA mies jaksaa sairasta, pinnallista ja vanhaa naista, jolla ei edes ole parisuhdetaitoja.

Vierailija
7/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa olla ikävaatimukset miehillä ihan sairaita, jos ei esim. kolmekymppiselle 29 v- kelpaa.

Vierailija
8/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itse sairastan reumaa ja olen kalju. Nämä tuntuu olevan naisille paha turn off ja yhteydenotto katkeaa hyvin nopeasti kun puhun sairaudestani.

Vierailija
9/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

Hyvin harva KOMEA mies jaksaa sairasta, pinnallista ja vanhaa naista, jolla ei edes ole parisuhdetaitoja.

Minusta 31 ei oo vanha, enkä osaa päätellä parisuhdetaitoja tosta aloituksesta.

Vierailija
10/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään löydä miestä, suurelta osin siksi, että endometrioosi vaikeuttaa elämää huomattavasti lantion alueen jatkuvilla kivuilla. Arvaatte kyllä mikä aktiviteetti ei onnistu. Eli se siitä :(. N37

Vierailija
11/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään löydä miestä, suurelta osin siksi, että endometrioosi vaikeuttaa elämää huomattavasti lantion alueen jatkuvilla kivuilla. Arvaatte kyllä mikä aktiviteetti ei onnistu. Eli se siitä :(. N37

Lisään etten tietenkään syytä tästä ketään. Aika harva haluaa sairaan kumppanin.

12/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla josko sokeriton ja hiilariton ruokavalio vähentäisi sairautesi oireita. Eli kalaa, lihaa ja kasviksia.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
13/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve mutta sinkku olisin silti, jos olisin ollut yhtä passiivinen kuin aloittaja.

Vierailija
14/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

lue eka lause

Vierailija
15/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen hyvin esteettinen/visuaalinen ihminen ja en voi sille mitään että ei jaksa kirjoitella jos en uskoisi ikinä ihastuvani."

Eli pinnallinen, vain komeat miehet kiinnostavat.

Se on voi voi. Kaikille ei komistuksia riitä.

Vierailija
16/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuliuuuliuuuu

Vierailija
17/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana?

lue eka lause

No niinpä onkin. Ei tossa ole vielä ehtiny paljon taitoja kehittämään.

Vierailija
18/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen hyvin esteettinen/visuaalinen ihminen ja en voi sille mitään että ei jaksa kirjoitella jos en uskoisi ikinä ihastuvani."

Mä olen pinnallinen ja olen saanu komistuksia, mutta joskus käy kateeks ku toisten rumat miehet hoitaa lapsia ja tuo kukkia muuten vaan. No, kaikkee ei voi aina saada.

Vierailija
19/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pinnallinen ja olen saanu komistuksia, mutta joskus käy kateeks ku toisten rumat miehet hoitaa lapsia ja tuo kukkia muuten vaan. No, kaikkee ei voi aina saada.

Jos hyväksyy asemansa pelkkänä panona, komistuksia kyllä saa helposti.

Vierailija
20/20 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hyväksyy asemansa pelkkänä panona, komistuksia kyllä saa helposti.

Jep, just tossa puolison kanssa puhuin. Se on parisuhteessa koska ei saa mitään irti yhden illan jutuista. Mulla ei ois sitä ongelmaa. Mut ihan kivasti menny yheksän vuotta yhessä. Ennemmin mä ostan kukat ja hoidan lapsen ite ku *** ruman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan