Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmälle, miksi instagramissa epäillyttävät profiilit kyttäävät minua? Yrittävätkö saada seuraajia?

Vierailija
21.10.2019 |

Vähäpukeiset naiset (profiilit) kyttäävät minun tekemisiäni. Miksi ihmeessä? Olen itse nainen. Miksi minua kiinnostaisi oudot s.....ä tarjoavat sivustot? Näinkö he hakevat seuraajia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he kyttää sinua. Nuo ovat bottitilejä, jotka lähettävät automaattisesti kommentteja, seurauspyyntöjä ja "katsovat" tarinoita. Tavoitteena on tietenkin houkutella joku hyväuskoinen hölmö maksamaan jostain.

Vierailija
2/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös facebookin seuraa-toimintoa. Miksi joku seuraa jotain puolituttua/tuntematonta tavista?

Itse en edes kehtaisi olla kenenkään stalkkerilistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaiset botit estää? Instagramissa ei lähetetä seurauspyyntöjä, joten en oikein ymmärrä mitä haittaa/hyötyä ne tilit saavat?

Vierailija
4/4 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuollaiset botit estää? Instagramissa ei lähetetä seurauspyyntöjä, joten en oikein ymmärrä mitä haittaa/hyötyä ne tilit saavat?

Et kuulu heidän potentiaaliseen asiakaskuntaansa, mutta ne, jotka kuuluvat, saattavat kiinnostua niistä, kun näkevät, että tuollainen profiili on katsonut tarinan tai tykännyt kuvasta. Voihan niitä estellä, mutta ei siitä mitään kostu. Niitä profiileja tulee koko ajan lisää.