Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Santa Cruz-orkesterin keulamies Arttu tappelee somessa arvostelijoidensa kanssa

Vierailija
21.10.2019 |

"Archie kertoi olevansa 12 tunnin lennolla matkalla Yhdysvaltoihin ja tylsistynyt, ja viihdytti siksi itseään avautumalla haukkujilleen Facebookissa. Radio Cityn Facebookissa Archie muun muassa vihjasi, että arvostelijat ovat hänelle luultavasti kateellisia menestyksen vuoksi. Hän myös totesi haukkujiensa olevan Yö-yhtyettä kuuntelevia juntteja.

– Onpa teidän kiukku söpöä. Toisaalta kyllä muakin vit***ais lukea jonkun menestyksestä samalla kun menen aamulla Kekkoslovakiassa paskaduuniin mitä vihaan, vain vetääkseni ainoana pakokeinona lähibaarissa jaloviinalla pään täyteen unohtaakseni paskaelämäni hetkeksi, vain palatakseni siihen ensi viikolla uudelleen. Tehkää mulle ja itsellenne palvelus ja jatkakaa sitä Yön kuuntelua, vi*** juntit, Archie Cruz tylytti kommentissaan arvostelijoitaan.

Sitä mukaa, kun keskusteluun tuli lisää kommentteja tuohtuneilta ihmisiltä, vastaili Archie heille. Hän muun muassa totesi, että kohtelee ihmisiä kunnioituksella, mikäli he tekevät hänelle samoin, että ”välillä jengille pitää näyttää kaapin paikka” ja että suomalaisilla on hänen mielestään outo tarve lytätä julkkikset.

– Jostain syystä suomalaisilla on sellanen mentaliteetti, et kun oot julkisuuden henkilö niin susta saa kirjottaa mitä tahansa paskaa, mut oletetaan et mitään ei saa sanoa takas. Sori, not on my watch. Fight fire with fire. Mä en rupee sietää somekiusausta keltään." https://www.is.fi/viihde/art-2000006279927.html

And so on. Tuo kateuskortti on kyllä niin kulunut ja infantiili selitys, joka annetaan lapsille, joille ei voi monimutkaisempia asioita selittää. Ei arvostelijoiden tarvitse olla kateellisia voidakseen arvostella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaverin kanssa tavattiin sattumalta kyseinen henkilö baaritiskillä. Kaverini tunsi hänet mut mä en. Tää jätkä oli niin vitun täynnä itseään ettei voinut jutella mulle oikeasti sanaakaan :D Mä oikeesti niin häpesin hänen puolestaan...

Vierailija
22/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee olevansa jokin 2010-luvun musiikkinero. Todellisuudessa ei ole sen kummoisempi kuin ne tuhannet muutkaan bändit, jotka kärkkyvät esiintymään muutamalle sadalle ihmiselle.

Kaikilla mittapuillahan Yö on menestyneempi kuin Santa Cruz, sinäänsä erikoista dissata paljon itseään menestyneempiä. Kas kun ei haukkunut Metallican faneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaverin kanssa tavattiin sattumalta kyseinen henkilö baaritiskillä. Kaverini tunsi hänet mut mä en. Tää jätkä oli niin vitun täynnä itseään ettei voinut jutella mulle oikeasti sanaakaan :D Mä oikeesti niin häpesin hänen puolestaan...

Voi luoja :D Sillä on jo staran elkeet, vaikka tähteyteen on vielä paljon matkaa.

Vierailija
24/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä haukuttiin, mistä suuttui?

Vierailija
25/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Käyttääkö jotain?

Samaa kuin sinä.

Vierailija
26/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tätä ennen kuullutkaan koko ukosta tai sen bändistä. Uraakin sentään jo 8 vuotta takana? En kyllä juuri seuraa musiikkia, mutta kyllä silti olen suht perillä kuka kukakin on.

Vierailija
27/27 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä bändistä, tosin en radiota päivittäin edes kuuntele.

En ole kuullut minäkään, vaikka kuuntelen musiikkia monipuolisesti.

Olisko niin että koska tuo ei oikein pärjää musiikilla, niin haluaa sitten huomiota muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä