Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille. Katseletteko koskaan miehen sepaluksen seutua?

21.10.2019 |

Mulla oli kesällä tosi kireät shortsit eikä alla alkkareita. Penikseni piirtyi aika selvästi lahkeeseen ja tyttöystäväni kielsi minua käyttämästä näitä kun naiset kyttää! Kyttäättekö ja mitä ajattelette?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika selkeästi saisi piirtyä että huomio kiinnittyisi, eli en sen kummemmin kyttää näkemisen toivossa. Kierron vaiheesta ja miehestä riippuen sitten herättäisi joko kiihotusta, myötähäpeää tai ei mitään.

Vierailija
2/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoituksella katsele saati kyttää. Mutta joskus katse käväisee "siellä" ihan automaattisesti. Se hieman hävettää jos huomaa miehen huomaavan, varsinkin töissä. Mut nää on primitiivireaktioita. Samalla lailla miehet vilkaisee tissejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää mutta kuten edellinenkin sanoi, katse menee välillä sinne alueelle huomaamattani. Tietysti kuukautiskierto vaikuttaa myös kun hormonit jyllää :D

Vierailija
4/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä huomaamatta tulee katseltua miesten haarovälejä ja sitten välillä huomaa, että teki sitä liian pitkään ja kääntää äkkiä pään pois.

Vierailija
5/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää, mutta tuleehan niitä katsottua. Aika automaatiohan se on, vaikea olisi olla katsomatta. Pienessä nousussa varsinkin katse hakeutuu viehättävän miehen silmiin, sitten haaroihin ja takaisin silmiin.

Vierailija
6/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika selkeästi saisi piirtyä että huomio kiinnittyisi, eli en sen kummemmin kyttää näkemisen toivossa. Kierron vaiheesta ja miehestä riippuen sitten herättäisi joko kiihotusta, myötähäpeää tai ei mitään.

kertakaikkisen kommerventteja ootte mainokset!!!!!

Vierailija
7/13 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertakaikkisen kommerventteja ootte naikkoset!!!!!

Vierailija
8/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai katson. Joskus joku hyväpeppuinen mies seisoo jossakin selin ja lähestyessä toivon ettå hän kääntyisi niin että näkisin myös etumuksen ja uimarannalla miehet uimahousuissa ah. Sortsit on huono.

Vierailija
9/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule katsottua. Ei kiinnosta vieraiden miesten munat. Kyllä ne on muut ominaisuudet jotka miehessä kiinnittää huomion.

Vierailija
10/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta sepaluksia katsella. Vieraat miehet esim. uimahousuissa on ällöjäkin. Useimman miehen elin on muutenkin löysänä tylsän näköinen.

Jospa ap:n tyttöystävä ei vain kehdannut sanoa, että näyttää juntilta?

Oma rakastaja / t on asia erikseen kun seisoo, sehän on ihanan näköistä. Alastomana muutenkin, on niin sopusuhtainen ja ihana.

Vierailija
11/13 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ja nautin suunnattomasti!!

Vierailija
12/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä ainakin tykkään siitä jos nainen katselee mun sepalustani. M44

Vierailija
13/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä jos katson miehen etumusta? Myös miehet katsoo mun tissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi