Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa valmistatte tänään miehelle ja lapsille?

Vierailija
21.10.2019 |

Jotain ideoita? Ajattelin tehdä makaronilaatikkoa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lämmitettiin puu-uuni ja siinä samalla hauduteltiin hernesoppa. Mies sitä kai enempi sekoitteli kuin minä, mutta mä olin latonut ainekset kattilaan, että kai se mun tekemää ja ostamaa on :)

Anyway, tänään ja huomennna lämmitetään soppaa, loppu pakkaseen.

Eilen oli uuniperunaa ja katkarapuja, illalla oli ohrauunipuuro. Tuli vaihteeksi käytettyä lämpö hyödyksi oikeen urakalla.

Voiiii, kun olisi leivinuuni. Mulla on vaan takka. Varaava se on, mutta pesä on niin surkean pieni ettei sinne mikään kunnollisen kokoinen pata mahdu...

Vierailija
22/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. 0/5.

Oletpa nokkela kun huomasit provon, ja varmasti nyt ihailtukin kun sen tiedon osasit muillekin jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi ruokkia ketään muuta. Itselleni ajattelin tehdä pitsaa, mutta selkä on niin kipeä etten taivu uunille. Tietty vois paistaa pannullakin.

Vierailija
24/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitruunaista linssikeittoa lounaaksi. En tiedä, mitä illalla. Pitää olla jotain keiton lisäksi, siitä ei riitä kaikille.

Vierailija
25/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oln liian juovuksissa .

Vierailija
26/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollanen sovinistinen otsikko. Miksi naisen pitäs valmistaa miehelle ruokaa? Valmistakoot mies ite ruokansa. Nykyaikana moni nainen käy töissä, eikä kyöki vaan kotona nyrkin ja hellan välisä. Ihan vaan tiedoks.

Vierailija
27/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee persialaista yrttilammaspataa, ja oli itseasiassa jo aloittanut kun kavin kotona nauttimassa hanen tekemansa lounaan (tanaan oli ihan vaan ronskisti pyttipannua). 

Kohta kun menen kotiin niin korkataan mausteinen punaviini, otetaan varmaan pari lasia ja juodaan loput ruuan kanssa eli puoli pulloa per henki. 

Lapsiahan ei ole eika tule, eli voidaan vaan nauttia 100% toisistamme. 

Vierailija
28/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamureketta, perunamuusia, kermakastiketta ja tomaatti-sipulisalaattia + halukkaille puolukkahilloa. Jälkkäriksi vanilijakiisseliä, mutta sen teen vasta myöhemmin, saattaa olla paremminkin iltapala.

Vierailija
29/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ”valmiiseen pöytään”, mies teki ihanaa tuorekasviswokkia broilerilla. Sitä jäi huomiseksikin.

Vierailija
30/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä itsekin syödä, en ole meidän perheen kokki tai kotiapulainen. Hauduttelen ruispuuron mustikoilla.

Saan kyllä syödä sen jälkeen kun mies ja lapset ovat ruokailleet. Sitten tiskit ja pyykinpesua.

Ei uskois mutta näin se on. Lapsi tarvitsee vielä apua ruokailussa. Syön viimeisenä sitten siivoan.

Tänään oli tähteitä. Tein eilen jauheliha-kurpitsa-ohra vuan.

Vierailija
31/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset syövät sisäkön valmistamaa ruokaa.

Vierailija
32/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mihin tulee bataattia, koska yksi sellainen pyörii jääkaapin pohjalla.

Vierailija
33/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarisottoa.

Itse käyn grillillä koska olen raskaana ja mieliteot huipussaan.

Vierailija
34/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patapaistia, uunijuureksia ja haudutusliemestä tehtyä kastiketta. Oli todella hyvää ja riittää huomiseksikin

Ja makaronilaatikko valmistui ti-ke ruuaksi samalla. Seuraavan kerran sitten ruuanlaittoa vasta torstaina:)

Vierailija
35/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kermaisen kanakastikkeen ja jasminriisiä. 

Vierailija
36/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisen bataattipadan kokeilin, tuli kyllä hyvää! Mies ja lapsi eivät vielä syöneet, katsotaan kelpaako vai keksivätkö jotain muuta.

Vierailija
37/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee minulle ja lapsille tänään pyttistä Beanit-härkäpavuista. Itse käyn illalla salilla, joten en ehdi ruoanlaittohommiin.

Tossukka se on eikä mies.

Testot ovat vähentyneet miehillä kun laittovat essun päälle.

Vierailija
38/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin makaronilaatikkoa :)

Vierailija
39/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa tänään. Tänään tillilihaa ja keitettyjä perunoita. Kohta syömään kunhan perunat kypsät. Tätä syö mies, minä ja teini. Huomenna sit samaa.

Vierailija
40/46 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin eilistä chili sin carnea. Pizzat aateltiin vielä tilata kunhan lapsi menee unille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän