Oletteko huomanneet: Ihmisille käy yleensä ikävästi, kun ovat bilettämässä tai muuten liikkeellä iltamyöhään?
Piian ja Raisan tapaukset ovat vain jäävuoren huippu. Nyt tallinnalaivalta löytyi kaksi nuoren ruumista.
Pedot saalistavat yön pimeydessä. Silloin järkevä pysyy kotipesän suojassa.
Kommentit (9)
No enpä ole huomannut. 15 vuotta yötöitä, toki olen myös bailannut elämässäni. Ikinä ei ole mitään tapahtunut, enkä tunne ketään jolle olisi. Noi mainitsemasi on ihan marginaalitapauksia, mutta panikoi rauhassa jos siltä tuntuu.
Mä olen huomannut, että mulle itselleni kaikki pahimmat vahingot sattuvat kotona. Ja harrastan sentään ratsastusta ja moottoripyöräilyä.
Oliskos noille laivan nuorille sattunut vahinko huumeiden kanssa... Molemmat saaneet laivalta samasta lähteestä jotain, jossa yliannostuksen vaara suuri tai jotain, joka ei ollutkaan sitä mitä piti.
Vierailija kirjoitti:
Oliskos noille laivan nuorille sattunut vahinko huumeiden kanssa... Molemmat saaneet laivalta samasta lähteestä jotain, jossa yliannostuksen vaara suuri tai jotain, joka ei ollutkaan sitä mitä piti.
Jos syy ei ole tämä, niin ihmettelen kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Hui :/ mua rupee pelottamaan jo ajatuskin.. miten jotkut uskaltaa ottaa vastaan tuntemattomilta jotain nappuloita tai mitä lie ovat? Ei koskaan tiedä, mitä sisältää ja miten oma keho reagoi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syy ei ole tämä, niin ihmettelen kovasti.
Miksi siis tyrmäystipat eivät käy selitykseksi? Minulle tuli se mieleen ensimmäisenä.
No yleensä ei kyllä käy ikävästi. Voihan sitä toki linnoittautua kotiinsa ja lakata elämästä, varmuuden vuoksi, ettei vaan tapahdu mitään. Enemmän sinne kotiinsa on kyllä niitä ihmisiä kuollut.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole huomannut. 15 vuotta yötöitä, toki olen myös bailannut elämässäni. Ikinä ei ole mitään tapahtunut, enkä tunne ketään jolle olisi. Noi mainitsemasi on ihan marginaalitapauksia, mutta panikoi rauhassa jos siltä tuntuu.
Sama homma. Muutaman vuosikymmenen aikana ehtinyt monet yöt heilua ulkona, viihteellä tai lenkillä, tuttujen ja tuntemattomienkin kanssa, yksin, festareilla, matkoilla, selvinpäin ja humalassa, eikä ole ikinä koskaan mitään sattunut. Kukaan ei ole minua "saalistanut" eikä millään tavoin pyrkinyt vahingoittamaan.
Miksi nuo nuoret kuolivat risteilyllä? Onko tietoa?