Itäkeskus
Minkälainen paikka on Itäkeskus? Onko Itis hyvä paikka tehdä ostoksia?
Kommentit (19)
Millä tavalla se on masentava? Olemme siis perheen kanssa menossa sinne käymään.
Ap
Siellä on ainakin väkeä, päinvastoin kuin Redissä. Ihan samanlainen paikka kuin kaikki muutkin ostoskeskukset. Mutta älä mene perjantai iltapäivänä. Siellä on koko moskeija.
Tulevaisuudentutkijat sanovat, että 20 vuoden päästä koko pk-seutu on samanlainen kuin Itäkeskus.
Kansainvälinen paikkahan se on. Kannattaa mennä ramadanin aikaan, silloin on eniten tarjouksia.
Itis on ihan hyvä ostoskeskus. Täällä vaan huivikammoiset (jotka eivät varmaankaan edes itse käy siellä) vinkuvat masentumistaan ja kauhujaan. Muodosta mielipiteesi itse.
Itiksellä on kotisivut. Voit sieltä mennä katsomaan. Ihmettelen sitä että olet sinne koko perheen voimalla menossa mutta et tunnu tietävän mitään koko paikasta. Vai onko tämä vain provo millä yrität saada aikaiseksi haukkumisketjun?
Olen ihan täysin maalainen ja kyselen ihan kokemuksia ja vinkkejä. Eniten vinkkejä kuitenkin. Jätämme auton sinne muiden maalaisten tapaan. Miten ostoskeskuksta voisi saada haukkumisketjun aikaiseksi?
Ap
Erotut suomalaisena joukosta,hyvä vai huono asia..Jokainen voi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan täysin maalainen ja kyselen ihan kokemuksia ja vinkkejä. Eniten vinkkejä kuitenkin. Jätämme auton sinne muiden maalaisten tapaan. Miten ostoskeskuksta voisi saada haukkumisketjun aikaiseksi?
Ap
Et ole aikaisemmin käynyt Itiksessä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihme kiertelyä ja kaartelua ketjussa. Faktahan on se, että tuonne kun astut niin ei mitään eroa siihen kuin että olisit Baghdadissa ostoskeskuksessa.
Turha tätä on kiistää, kun jokainen voi itse kokeilla. Suomalaisia ei näy mailla eikä halmeilla.
Olen käynyt joskus omien isovanhempieni kanssa. Mitä tästä nyt on aikaa. Ööh, reilu 30 vuotta :D
Ap
Aaaah, kauppakeskus ISIS
Hieno paikka, kansainvälistä värinää
Jos tulet kauempaa perheen kanssa, niin suosittelen Jumboa & Flamingoa. Paljon miellyttävämpi ympäristö, samat kaupat + Flamingon puolella paljon tekemistä kaiken ikäisille.
Hyvä, selkeä ostoskeskus. Kotisivuilta voit tsekata myymälöiden ja ravintoloiden tarkat sijainnit, löytyy helposti, toisin kuin muutaman muun ostarin sotkuiset sivut.
Selkeä peruskauppakeskus. Stockmann ryssi kun muutti perälle.
Ahdistava paikka. Baghdadin ja Mogadishun torin epäpyhä sekasikiö.
Koska tulet kauempaa, suosittelen Pasilassa vasta avattua Triplaa, ihan kokemuksen vuoksi. Voi olla avajaisruuhkaa. Lisäksi suosittelen sitten vaikka Itäkeskusta eli Itistä, koska se on tilava ja nostalginen. Jos on aikaa, niin hyviä vaihtoehtoja on myös sopivan pieni ja sujuva Kaari ja iso Jumbo. Jumbosta pääsee Flamingo kylpyläänkin. Jos tahdot erikoisen kokemuksen, niin mene Rediin. Se on autio, sillä ihmisiä ärsyttää eksyä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälinen paikkahan se on. Kannattaa mennä ramadanin aikaan, silloin on eniten tarjouksia.
Ei todellakaan kannata mennä.
Nykyisin se on todella masentava ja ärtymystä aiheuttava paikka.