Perhe purkaa minuun pahan mielensä
Minä olen kuin jäteastia jolle saa kiukutella niin paljon kuin tykkää. Onko se oikein?
Kommentit (8)
Ei todellakaan ole oikein. Älä suostu vastaanottamaan sitä sontaa, jota ne kippaa päällesi. Sano, että syy ei ole sinun etkä suostu siihen, että purkavat pahan olonsa väärään osoitteeseen eli sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole oikein. Älä suostu vastaanottamaan sitä sontaa, jota ne kippaa päällesi. Sano, että syy ei ole sinun etkä suostu siihen, että purkavat pahan olonsa väärään osoitteeseen eli sinuun.
Olen siitä sanonut mutta se vaan toistuu jatkuvasti. Mä toivotan niille aina mm hyvää työpäivää tai koulupäivää yms vaikka en saa koskaan mitään takaisin.
Voitko kertoa asiasta jonkun konkreettisen esimerkin, että miten he purkavat pahaa oloaan sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa asiasta jonkun konkreettisen esimerkin, että miten he purkavat pahaa oloaan sinuun?
Kiukuttelevat aamuisin kun joutuvat lähtemään töihin ja kouluun. Minä yritän tsempata mutta he vaan kiukuttelevat. Jatkuvaa kiukuttelua, narinaa yms sellaista on elämäni päivästä toiseen. Joka asiasta joudun sitä aina kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttelevat aamuisin kun joutuvat lähtemään töihin ja kouluun. Minä yritän tsempata mutta he vaan kiukuttelevat. Jatkuvaa kiukuttelua, narinaa yms sellaista on elämäni päivästä toiseen. Joka asiasta joudun sitä aina kuuntelemaan.
Älä siis tsemppaa enää, äläkä jää kuuntelemaan heidän kiukutteluaan. Siinäpähän rypekööt itsesäälissä ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siis tsemppaa enää, äläkä jää kuuntelemaan heidän kiukutteluaan. Siinäpähän rypekööt itsesäälissä ihan keskenään.
Niin se varmaan on tehtävä. Olen ollut ihan liian kiltti. Mies muutenkin muuttunut jotenkin tosi kovaksi luonteeltaan. En oikein sitäkään tajua mutta kai ne kaikki aikanaan selviää.
Mulla on sama ongelma. Itsellenikin tehdään tuota samaa eikä sitä tee vain lähipiiri vaan myös muut ja se ei todellakaan o oikein enkä mä todellakaan o sitä varten kun sitten on vielä muutkin asiat/ongelmat siihen päälle niin toisten ei pitäisi kaataa mun päälle vaan jos on jotain huonosti elämässään ym. niin niiden pitäisi käsitellä niitä asioita esim. terapiassa
Itsepähän olet perheesi valinnut, mikään pakko ei ole pitää.