Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän aloituksessani oli vikana

Vierailija
21.10.2019 |

Kerroin että en tiedä olenko tullut raiskatuksi. ei ollut kyllä provo. Nyt kyllä meni hermot tähän palstaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot hermot. Algoritmi blokkaa tietyt sanat ja niiden yhdistelmät. Kiitos per sujen vih apropa gandan tuostakaan tärkeästä aiheesta ei voi järkevästi keskustella. Ne eivät tajua, ettei tämä mikään uusi ilmiö ole.

Jos se tapahtui ilman suostumustasi ja/tai väkivalloin niin toki. Lukaise rikoslain kohta sek suaali rikok set. Googlaa.

Vierailija
2/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko persun hokija hakeutua hoitoon? Ei tämä palsta ole sinun vihafantasioidesi hiekkalaatikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot hermot. Algoritmi blokkaa tietyt sanat ja niiden yhdistelmät. Kiitos per sujen vih apropa gandan tuostakaan tärkeästä aiheesta ei voi järkevästi keskustella. Ne eivät tajua, ettei tämä mikään uusi ilmiö ole.

Jos se tapahtui ilman suostumustasi ja/tai väkivalloin niin toki. Lukaise rikoslain kohta sek suaali rikok set. Googlaa.

En tiedä tapahtuiko mitään. Mies lähenteli ennenkuin sammuin, mutta ei riisunut mitään kun vielä olin hereillä. Heräsin myös vaatteet päällä. Aloin miettiä asiaa vasta vuorokausi myöhemmin kun myöhemmin tuli outoa vuotoa ja lievää.kirvelyä, mikä ei todellakaan ole tyypillistä mulle mutta sellaista on joskus ollut sp e r man kanssa kun joutuu tekemisiin. Jos olen ollut tajuton niin kai mua on voinut pukea ja riisua ilman että huomaa. En tosiaan tiedä -Ap

Vierailija
4/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos käyttää "kiellettyjä" sanoja, aloitusta ei edes tule. Jos aloitus on ollut olemassa, ja se on poistettu jälkeenpäin, niin se johtuu siitä, että joku on ilmoittanut sen. Usein ilmoitetut aloitukset ja viestit poistetaan, vaikka sille ei olisi mitään järkevää syytä, muuta kuin se, että joku on ilmoittanut sen.

Vierailija
5/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis käytös oli erikoista koska kun menin nukkumaan ja mies tuli halaan takaapäin niin sanoin "lopeta" ja että " toi tuntuu tosi ahdistavalta" mutta hän ei siirtynyt. en jaksanut kuitenkaan nousta ja herätä. Heti kun heräsin pyysin soittamaan taksin, koska en saanut puhelimeen virtaa siellä ja hän ei suostunut soittamaan. Ap

Vierailija
6/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tiedä...ei mekään täällä voida tietää.

Vierailija
7/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollisuus saada asia selville olisi jos tutkimuksessa löytyis siemennestettä. Siitä olen varma että suostumusta en ole antanut jos tuo on tapahtunut. Ap

Vierailija
8/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pitäisi saada luettelo "kielletyistä sanoista". 

Vierailija
9/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä mennä lääkäriin ja tehdä rikosilmoituksen, niin tutkitaan löytyykö miehen dna:ta ja muita jälkiä. Itse tässä tapauksessa unohtaisin koko asian ja kävisiin sp-testeissä parin viikon päästä.

Vierailija
10/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä mennä lääkäriin ja tehdä rikosilmoituksen, niin tutkitaan löytyykö miehen dna:ta ja muita jälkiä. Itse tässä tapauksessa unohtaisin koko asian ja kävisiin sp-testeissä parin viikon päästä.

Ai, tiedät varmaksi mitä tekisit vastaavassa tilanteessa. Ap

Vierailija
11/11 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis käytös oli erikoista koska kun menin nukkumaan ja mies tuli halaan takaapäin niin sanoin "lopeta" ja että " toi tuntuu tosi ahdistavalta" mutta hän ei siirtynyt. en jaksanut kuitenkaan nousta ja herätä. Heti kun heräsin pyysin soittamaan taksin, koska en saanut puhelimeen virtaa siellä ja hän ei suostunut soittamaan. Ap

Kyllähän tässä jo ahdistelun tunnusmerkit tulee täyteen, siis siinä että ei siirtynyt pois pyydettäessä. Ap