Millainen ihminen päästää karmean kananmunapierun esim. bussissa tai raitiovaunussa?
Yök!!! Eilen oli ihan kamala lemu raitiovaunussa matkalla Linnanmäelle.
Kommentit (22)
Tykkään kaasutella hississä, se vaan on niin ihanaa. Toki bussit, metrot ja sporatkin käy.
en tiedä mutta itse päästin tuollaisen pari päivää sitten hississä ja nauratti kun hissiin tuli poistuessani nuori nainen
Mä en tiedä etukäteen miltä mun suharit haisee...
Oikeasti mahakipuinen ja ilmavaivainen, ei kykene pidättämään vaikka haluaisikin.
Mielensäpahoittajat mätänee sisältäpäin.
Ei se tuhnu kerro etukäteen et tää olis nyt mallia mädäntynyt 🤣
Mun lapsi päästeli tänään täydessä junassa oikein monta. Olin ylpeä tottakai.
Joku nainen.
In studies conducted by eminent flatulence researcher Michael Levitt, women's farts consistently sported significantly greater concentrations of hydrogen sulfide. Odor judges have confirmed that -- at similar volumes -- this translates to a noticeably worse odor compared to men's farts.
Tohon päälle ne pillupierut.
Esimerkiksi minunlaiseni, siis jolta on mennyt ilman pidätyskyky. Mulla syy 4 asteen repeämä. Niin ja ei ole saatu takaisin vaikka synnytyksen jölkeen ravasin kaiken maailman hoidoissa. Mutta ilma tulee silloin kun huvittaa ja siksi en voi syödä leipää, omenaa, banaania jne
Vierailija kirjoitti:
Nostiko vielä pakaraansakin rehvakkaasti?
No eipä siellä kukaan tunnustanut. Päivittelyä kyllä kuului.
Oli muuten ihan täysinäinen raitiovaunu.
Erehtyväinen. En mä ainakaan tiedä minkähajuinen rupsu tulee ennen kun se tuotos on jo ulkona. Ehkä on ollut ihan hätätilanne ja pakko päästää pieru vaikka liikennevälineessä.
Tälläinen ilmanpidätyskykyinen. Välillä tulee muutakin. Pahinta on, että ei edes itse huomaa. Aina on vaihtoalkkareita mukana ja nekin imukyistä laatua.
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen.
In studies conducted by eminent flatulence researcher Michael Levitt, women's farts consistently sported significantly greater concentrations of hydrogen sulfide. Odor judges have confirmed that -- at similar volumes -- this translates to a noticeably worse odor compared to men's farts.
Tohon päälle ne pillupierut.
Ai helevetti :::D
Nostiko vielä pakaraansakin rehvakkaasti?