Kun työpaikkakiusaaja toimii edelleen firmassa
Olin työparina vuoden päivät erään ihmisen kanssa joka kiusasi minua ja ahdistaa todella paljon että hän on edelleen samassa työyhteisössä. Pomo olisi laittamassa minut jopa hänen työparikseen joissain tilanteissa, koko ajatus siitä saa minut voimaan pahoin. En halua repiä vanhoja haavoja auki.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen minä itsepäinen, mutta tämä työkaverini oli sen lisäksi ilkeä, piilokettuileva kuin suoraankin kettuileva ihminen. Piti mykkäkoulua jostain pienenkin asian takia. Todella luotaantyötävä etenkin niillä kohdin kun oli huonolla tuulella, ja sitä oli usein ja päivittäin. En halua enää palata samanlaiseen ilmapiiriin.... varmaan hänellä on jotain mielenterveydellisiä ongelmia. Ap
Mitä haittaa mykkäkoulusta on työtehtävistä suoriutumiselle? Kuuluuko toimenkuvaanne toistenne kanssa keskustelu? Hiljaiset työkaverit kun ovat yleensä kaikista parhaimpia työkavereita.
Kyllä se haittaa, jos ei voi normaalisti käydä työasioita läpi, vaan joutuu odottamaan, milloin toisella on sellainen päivä, että hänelle voi puhua. Nykyisessä työpaikassani ei edes voisi olla tällaista tyyppiä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen minä itsepäinen, mutta tämä työkaverini oli sen lisäksi ilkeä, piilokettuileva kuin suoraankin kettuileva ihminen. Piti mykkäkoulua jostain pienenkin asian takia. Todella luotaantyötävä etenkin niillä kohdin kun oli huonolla tuulella, ja sitä oli usein ja päivittäin. En halua enää palata samanlaiseen ilmapiiriin.... varmaan hänellä on jotain mielenterveydellisiä ongelmia. Ap
Mitä haittaa mykkäkoulusta on työtehtävistä suoriutumiselle? Kuuluuko toimenkuvaanne toistenne kanssa keskustelu? Hiljaiset työkaverit kun ovat yleensä kaikista parhaimpia työkavereita.
Kyllä se haittaa, jos ei voi normaalisti käydä työasioita läpi, vaan joutuu odottamaan, milloin toisella on sellainen päivä, että hänelle voi puhua. Nykyisessä työpaikassani ei edes voisi olla tällaista tyyppiä työssä.
Tätä juuri hain. Tuollaisessa tilanteessa esimiehellä on mahdollisuus puuttua alaisensa toimintaan. Mykkäkoulua saa jokainen pitää, mutta siitä ei saa olla haittaa yritykselle.
Siis sellaista tahallista mykkäkoulua josta huokui vihamielisyys läpi ja halusi pimittää minulta tietoa. Hän toivoi minulle potkuja vaikka tein työni tunnollisesti. Tarvitseeko sitä sietää? Nöyryytystä, alistamista, kyttäämistä, v*ttuilua? Haluaisitteko työpariksi sellaisen ihmisen? Että hänen kanssaan pitää tulla toimeen tilanteessa kuin tilanteessa? Ap
Tämä. Yksi tärkeimmistä taidoista työelämässä on taito tulla toimeen myös näiden ei niin kivojen tyyppien kanssa ja jos se ei onnistu etsitään ala ja paikka joka sopii itselleen paremmin sillä työelämä on täynnä ihmisiä, jotka ei toimi tismalleen oikein ja varsinkaan niin kuin me haluamme.