Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä työpaikkakiusaamista?

Vierailija
20.10.2019 |

Olen aloittanut uudessa paikassa pari kuukautta sitten. Muut työpaikan ihmiset ovat vanhoja kuivakoita täti-ihmisiä, joten pysyn pääasiassa omissa oloissani. Työni hoidan kohtuullisesti, mutta johtuen pitkäaikaissairaudestani, olen joutunut olemaan paljon pois töistä. Nyt sain kuulla työkaveriltani, että minut aiotaan irtisanoa koeajan puitteissa. Kuulemma kukaan ei halua olla työkaverini. Onko tämä työpaikkakiusaamista? Pisteessämme on noin 10 muuta työntekijää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovi duuniin. ( et työyhteisöön eikä sulla ole jaksamista jota duuni vaatii

Vierailija
22/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeajalla irtisanomiseen ei tarvitse syytä.

Kysyttäessä pitää joku syy ilmoittaa. Ja se syy ei saa olla esim. sairaus.

Koeaika on se peruste eli syy. Muuta ei tarvita. Fiksu työnantaja ei kerro muuta syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näiden lyhyiden viestien perusteella jo vaikuttaa siltä, että et sovellu työyhteisöön. Se on asiallinen peruste koeaikapurulle. Sairautta kukaan tuskin edes nostaisi esiin.

Vierailija
24/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeaika on se peruste eli syy. Muuta ei tarvita. Fiksu työnantaja ei kerro muuta syytä.

Monesti työkkäri vaatii että työtodistuksessa on syy, ja siihen riittää työnantajan puolelta pelkästään "ei sovellu työtehtävään", mitään muuta syytä ei työnantajan pidä eikä tarvitse antaa. Ap:n on turha kitistä jos kakka kurkkaa jo puntista.

Vierailija
25/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeaika ei lain mukaan ole peruste eli syy. Tästä löytyy aika lailla oikeustapauksia ja ohjeita.

Vierailija
26/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jokin typerä provo, jossa leikitään oikealla kiusaamisella? Et itse pidä työkavereista etkä jaksa työtä? Onhan se selvää noilla spekseillä, että olit virherekrytointi.

Vierailija
27/34 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap katosi?

Vierailija
28/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhky, kasva aikuiseksi

Vierailija
29/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meillä on koeaika. Sairaseläkkeellähän apkin kuuluisi oikeasti, mutta onneksi työnantaja voi koeajan perusteella olla palkkaamatta. 

Vierailija
30/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin nyt palkalliselle lomalle tämän työpaikkakiusaamisen takia. Onneks ei viel ehtineet irtisanoa.

Ap

Vierailija
31/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies vielä kehtas jotain rutkuttaa ku ilmotin lomastani.

Ap

Vierailija
32/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Itse haukut ensin työkaverisi, ja sanot, ettet halua viettää aikaa heidän kanssaan. Sitten sanot, että kahdessa kuukaudessa olet jo saikuttanut paljon. Miksi kukaan jatkaisi työsopimusta, ja eiköhän työpaikkakiusaaja ole itse se, joka ei muiden kanssa halua olla, kun on mielestään muiden yläpuolella.

Vierailija
33/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sainutuksille en voi mitään kun on useampi pitkäaikaissairaus. Eikä mua boida potkia pois sinsi että oon sairas.

Ap

Vierailija
34/34 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään tiedä jos et jokaiselta kysy, usein tuota "kaikki on sanonut", vaikka vain yksi olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi