Nainen ei halua saada eikä antaa.
Ennen halusi kumpaakin. Oraalista puhe.
Kommentit (12)
Onhan noita esim
1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)
2. Kummisetä (1972)
3. Kummisetä osa II (1974)
4. Yön ritari (2008)
5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita esim
1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)
2. Kummisetä (1972)
3. Kummisetä osa II (1974)
4. Yön ritari (2008)
5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)
Ööö miten noi liittyy aloitukseen? Kaikki olen kyllä nähnyt. Kummisedät ja pulp fictionin useampaan kertaan.
Sitä ei vaan enää kiinnosta. Oliko teillä joku lupaus että kyseinen aktiviteetti jatkuu tietyn ajan?
Vierailija kirjoitti:
Muna pilluun ja ah ah.
Tuntuu siltä että nyt on nopee niin ei viittis. Haluaisin että nainenkin ehtii nauttia. Siksi oraali.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei vaan enää kiinnosta. Oliko teillä joku lupaus että kyseinen aktiviteetti jatkuu tietyn ajan?
Olenko mä jotenkin muka outo jos haluan parisuhteessa tuollaista seksiä? Sitä on ollut niin kyllä sitä saa olettaa että on jatkossakin.
"Sitä on ollut niin kyllä sitä saa olettaa että on jatkossakin."
Aijaa? Minä kun olin siinä uskossa, että mitään asiaa ei ole pakko tehdä jos ei halua, etenkään seksuaalisesti. Toisin sanottuna mieltänsä saa muuttaa missä vaiheessa tahansa.
"Assumption is the mother of all f*ckups."
Joka tapauksessa se ilmiselvin vastaus ap:lle on, että KESKUSTELE asiasta sen NAISESI kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa se ilmiselvin vastaus ap:lle on, että KESKUSTELE asiasta sen NAISESI kanssa.
Olen yrittänyt puhua. Siitä ei ole ollut hyötyä mutta nainen on kääntänyt sen riidaksi. Muuten hyvä ehdotus mutta tosiaan seuraus on sanotaan helv huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt puhua. Siitä ei ole ollut hyötyä mutta nainen on kääntänyt sen riidaksi. Muuten hyvä ehdotus mutta tosiaan seuraus on sanotaan helv huono.
Ja ihan nätisti olet kysynyt, että etkö tykkää saada oraalia? Kun aluksi sellaisen käsityksen sait.
Puhu vaikka siitä saamisesta ensin ja kun vyyhti alkaa aueta, niin ota antaminenkin puheeksi.
Ei kannata tuhlata elämää tollaseen. Meet antaa sinne missä halutaan.