Kokeiltiin miehen kanssa eilen nyrkkipanoa.
Vitsi että sattu, mut mähän tykkään kivusta, joten nautin siitä.
Ja ei, en ole mikään " ladonovi" . Kesti aikas kauan ennenkuin paikat anto myöden.
Kommentit (17)
Miehen molemmat kädet mahtuvat sisääni mutta taputtamaan ei pysty.
mutta mikäs siinä jos kerta kivusta sytyt.
Ei se minua sattunut mutta enpä kivusta pidäkään ja mies oli toosi varovainen ja hellä ja minä toooodella märkä ja liukastettukin vielä;)
mutta mähän olenkin sektioitu tiukkapillu.
Ensinks, sääli on sairautta.
Toiseks, voi kuule, kyllä se mun mies vaan niin himokkaasti mua aamullakin halus. Tulee myös jatkossakin haluamaan. Ja ihmisiä on erillaisia. Jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä.
Sun kannattais avartaa maailmaas hieman, ei tunnu sitten niin ahdistavalta, kun joku toinen onkin ihan erillainen kun sinä.
ap
Hyvin sanottu, mutta minä vaan satuin tykästymään tuon kaltaiseen " aikuisten leikkiin" . En pidä siitä että erillaisuutta ei hyväksytä mukisematta. Aina löytyy joku jolla on asiaan jotain sanottavaa....
ap
En kyllä anna kenenkään tulla KÄSINEEN sörkkimään!!!
Niimpä... Usko on uskovaisten juttuja.
Siks oonki ateisti.
ap
Joo mutta mä kokeilin eilen ekakerta. Ja lyön muuten vetoa etten ole ensmäinen tai sitten viimeinen, kun nyrkkipanoa kokeilee.
ap
Mulla menee heittämällä, ilman liukastetta.
Mies kehuu mua tiukaksi.
Samasta aiheesta oli joskus miehen kysymys jossakin seksineuvontapalstalla. Miestä ällötti se nyrkkiseksi ja tuntui ettei sen jälkeen normaali pano tunnu miltään. Säälin sua, ap! Ja miestäsi!
Tykkään synnyttää, mutta sehän ei ole mikään erottinen tapahtuma.
ap