Olen 44-v mies ja huomaan, että en rakastu
millään +40v naisiin, mitä silloin voi tehdä? Miksi rakkaus ei synny? Kannattaako suhteeseen lähteä, kun ei ole mitään kiinnostusta? Onko muilla +40v tämä sama ongelma? Huomaan, että ihastun vain 20-25v naisiin ja he eivät lämpene minuun. Miksi elämän pitää olla näin vaikeaa? Pitäisi saada se fetissi, jossa mummot kiinnostaa, sitten olisi ihminen onnellinen.
Kommentit (64)
Jo ennen kuin avasin kommenttisi, arvasin juttusi.
Sen kun ihastut, mihin tai keneen haluat, mokoma mitättömyys : )
Miksi ap kirjoitti tänne tämän aloituksen? Saadakseen ymmärrystä tai terapiaa vaiko yhteydenottopyyntöjä näiltä alle 25v naisilta? Minä olen jo yli 40-vuotias eli ap:n mielestä minun junani on mennyt jo ajat sitten. No, ehkä se onkin mennyt, joten en mieti sitä asiaa. Vietän elämäni parasta aikaa, lapset ovat isoja, saan harrastaa omia juttujani. Mummu en vielä ole, eikä siltä tunnukaan. Liikunta, terveelliset elämäntavat, kulttuuri, lukeminen, viininmaistelu, matkustus... mitä kaikkea ihanaa elämässäni juuri nyt onkaan. Kun olemme naisten kanssa viihteellä, laivalla tms tulee joskus juteltua vieraiden miesten kanssa. Minua ei tulla iskemään, mutta joskus aloitan itse keskustelun/joku osuu jutulle. Vapaat/karanneet kyllä yrittävät muutakin kuin jutustelua, mutta minulla on mies eli eipä mitään juttelua kummempaa tapahdu. Ja hauskinta tässä on se, että nämä jututettavat ovat aina minua monta vuotta nuorempia (tavallisia, mukavia miehiä). Ehkä haluavat vain yhden yön juttua tai ehkä jopa haluaisivat tutustua minuun... en tiedä. Minä olen iloinen, puhelias, kohtelias, empaattinen, mutta myös pyöreä ja kovin tavallinen eli mikään upea puuma en ole.
Sitä vaan ajattelin ikäkumppanilleni ap:lle vihjata, että kannattaisiko ihan mukavasti jututtaa mielenkiintoisen näköisiä naisia ja ehkä siitä sitten tulisikin jotain? Eihän sitä tiedä, onko tuo nainen 25v vai 35v, ehkä se 35v hurmaisikin ap:n täysin...ja jos siis ap:ta kiinnostaa vain nuori ulkonäkö naisessa niin varmasti postimyyntivaimoja löytyy hyvinkin nuoria jos ei siis Suomessa flaksaa. Muutoin ihastuminen on mielestäni muuta kuin numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samaa ikäluokkaa oleva mies, ja saan todella paljon huomiota nuorilta naisilta, joista todella moni on kaiken lisäksi tyrmäävän upea. Olisi jotenkin huomattavan hankala kiinnostua oman ikäisistä naisista tässä tilanteessa. En muutenkaan usko mihinkään ikäjuttuihin, enkä siihen, että vanhoilla harpuilla olisi jokin lopullinen sananvalta näissä asioissa.
Tee kuten sydämesi käskee. Lennä vapaana.
Paljon huomiota? Hymyilikö kaupan kassa?
Hei setä! Me oman ikäisesi mummot ollaan jo kiinnostuttu myös persoonasta. Mutta sehän ei ole sinun juttu. Toivottavasti olet siis alkanut käydä salilla jo jokin aika sitten.