Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44-v mies ja huomaan, että en rakastu

Vierailija
20.10.2019 |

millään +40v naisiin, mitä silloin voi tehdä? Miksi rakkaus ei synny? Kannattaako suhteeseen lähteä, kun ei ole mitään kiinnostusta? Onko muilla +40v tämä sama ongelma? Huomaan, että ihastun vain 20-25v naisiin ja he eivät lämpene minuun. Miksi elämän pitää olla näin vaikeaa? Pitäisi saada se fetissi, jossa mummot kiinnostaa, sitten olisi ihminen onnellinen.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on fetissi lastesi ikäisiä naisia kohtaan. Ikävämpi juttu sinulle. Fetissejä omaavilla on aina pienemmät markkinat kuin ns. normaaleilla ihmisillä. Onneksi rakkaus ei ole elintärkeää, vaan sitä ilman voi hyvinkin elää mukavaa elämää. Pakkomielteet tosin tekevät elämästä ikäviä.

Vierailija
42/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua Ap, minäkään en ihastu saati rakastu yli nelikymppisiin. 40+ miehet ovat turpeita ja elähtäneitä, nykyinen miesystäväni on 32-vuotias ja kyllä hänessä silmä lepää ja virtaa riittää.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos yrittäisit lihavaa ja rumaa nuorempaa naista? Kai he lämpenevät vanhemmallekin miehelle?

Vierailija
44/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samaa ikäluokkaa oleva mies, ja saan todella paljon huomiota nuorilta naisilta, joista todella moni on kaiken lisäksi tyrmäävän upea. Olisi jotenkin huomattavan hankala kiinnostua oman ikäisistä naisista tässä tilanteessa. En muutenkaan usko mihinkään ikäjuttuihin, enkä siihen, että vanhoilla harpuilla olisi jokin lopullinen sananvalta näissä asioissa.

Tee kuten sydämesi käskee. Lennä vapaana.

Vierailija
45/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole käsittämisestä kiinni, vaan siitä, että ei synny sitä tunnetta. Miten tunteen voi pakottaa? Voitko itse rakastua ihan kehen vaan käskystä? Kun sanot vain itsellesi, että kyllä tuohon minä rakastun. Tässä on kyse täysin siitä. Minähän sanoin, että minua harmittaa, kun en voi kiinnostua mummoista. Siksi ole onneton, kun minun aivot ei toimi niin kuin niiden pitäisi. Te olette tyhmiä, kun ette ymmärrä elämästä mitään.

Ei ne nuoret naisetkaan voi pakottaa itseään rakastumaan sinun ikäisiisi papparaisiin. Elämä on.

Vierailija
46/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan seurustelet niiden nuorten naisten kanssa. Parasta olla paksu lompakko, he tuskin arvostavat henkistä kypsyyttäsi tai elämönkokemustasi.

Vierailija
47/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..

Viittäkymppiä käyvän miehen sperman laatu on jo roskiskamaa ja siinä iässä jälkeläiset ovat jo isoja. Silloin etsitään kumppaniksi seksuaalisuutensa huipulla oleva nainen, jonka kanssa ei enää tarvitse pelätä vaipparalliin joutumista.

Vierailija
48/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua Ap, minäkään en ihastu saati rakastu yli nelikymppisiin. 40+ miehet ovat turpeita ja elähtäneitä, nykyinen miesystäväni on 32-vuotias ja kyllä hänessä silmä lepää ja virtaa riittää.

N43

Nyt ollaan asian ytimessä, tätä juuri tarkoitan. Kuka pel le haluaa 40+ kanssa seurustella tai pystyy sellaiseen rakastumaan? Olen sanonut jo monta kertaa, että kun täytät 40-v, niin unohda suosiolla suhteet ja seksi, koska sinä olet pappa/mummo, joka haisee pahalta. T. Ap

Vierailija
49/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitaten evoluutiotieteeseen, ehkä etsit naista jolla on vielä estrogeenitasot korkealla. Silloin ei vaihdevuosi-ikäinen käy. Ihmisen rakastumisen taustalla kuitenkin on tuo lisääntymistarve..

Höpölöpö. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin kukaan lapsensa jo tehnyt tai yli viisikymppinen ei enää rakastuisi.

Vierailija
50/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samaa ikäluokkaa oleva mies, ja saan todella paljon huomiota nuorilta naisilta, joista todella moni on kaiken lisäksi tyrmäävän upea. Olisi jotenkin huomattavan hankala kiinnostua oman ikäisistä naisista tässä tilanteessa. En muutenkaan usko mihinkään ikäjuttuihin, enkä siihen, että vanhoilla harpuilla olisi jokin lopullinen sananvalta näissä asioissa.

Aiotko siis vaihtaa aina nuorempaan kun nainen täyttää 30 tai max 35?

Vierailija
51/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on miehen tehtävä aina olla valmiina ottamaan nuorempi. Ihastus/rakkaus kestää max. 2 vuotta ja sitten uutta nuorempaa tilalle. 70 vuotiaaksi asti mies voi hakea aina vaan sen 29-v. 2 vuoden välein vaihto, niin kuin autoakin vaihdetaan aina vaan nuorempaan! Tyhmät naiset!

Vierailija
52/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on miehen tehtävä aina olla valmiina ottamaan nuorempi. Ihastus/rakkaus kestää max. 2 vuotta ja sitten uutta nuorempaa tilalle. 70 vuotiaaksi asti mies voi hakea aina vaan sen 29-v. 2 vuoden välein vaihto, niin kuin autoakin vaihdetaan aina vaan nuorempaan! Tyhmät naiset!

Jos katsotaan rokkareita yms. muita jotka tähän pystyy, niin he toimii juuri noin. Kaikki maailman miehet tekisivät niin, jos siihen pystyisivät, se on vaan luonnonlaki! Sitä ei käy kieltäminen. 

Vierailija
53/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset kuolevaiset joutuvat vain tyytymään niihin vanhoihin harppuihin, eivät he onnellisia ole! Naiset vaan luulette niin. Heti kun silmä välttää, niin miehet kuolaa instabeibejä!

Vierailija
54/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Nyt ollaan asian ytimessä, tätä juuri tarkoitan. Kuka pel le haluaa 40+ kanssa seurustella tai pystyy sellaiseen rakastumaan? Olen sanonut jo monta kertaa, että kun täytät 40-v, niin unohda suosiolla suhteet ja seksi, koska sinä olet pappa/mummo, joka haisee pahalta. T. Ap

Jotenkin tullut se vaikutelma, ettet itse ymmärrä olevasi pappa, joka haisee pahalta ja saa suosiolla unohtaa suhteet

Vierailija
55/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka ovat jankkaajien kanssa ovat sairaita.

Vierailija
56/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset ette ymmärrä miehistä mitään! Te olette niin sekaisin. Mies on aina eläin, muistakaa se! 

Vierailija
57/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaari :).Mummo 44v päätti kommentoida alotukseesi.Se on ikävää,että kiinnostut vain lapsista.Ja näet oman ikäisesi mummona.Aika harva viisas mummo edes kiinnostuisi miehestä,joka kiinnostunu vain lastensa ikäsistä.

Vierailija
58/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpi juttu sinulle. Onnea yksinäiseen vanhuuteen. Toivottavasti viihdyt hyvin itseksesi.

Vierailija
59/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole käsittämisestä kiinni, vaan siitä, että ei synny sitä tunnetta. Miten tunteen voi pakottaa? Voitko itse rakastua ihan kehen vaan käskystä? Kun sanot vain itsellesi, että kyllä tuohon minä rakastun. Tässä on kyse täysin siitä. Minähän sanoin, että minua harmittaa, kun en voi kiinnostua mummoista. Siksi ole onneton, kun minun aivot ei toimi niin kuin niiden pitäisi. Te olette tyhmiä, kun ette ymmärrä elämästä mitään.

Etkä voi pakottaa 25 v naista rakastumaan yli 40+ mieheen, kun ei vaan synny sellaista tunnetta vanhaa ukkoa kohden? Ai et voi käsittää? Oletpa tyhmä kun et ymmärrä elämästä mitään.

Vierailija
60/64 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ongelmia, se on totta. Olen kyllä melko varma, että suurin piirtein kaikki ikäiseni miehet ovat samassa tilanteessa, että rakastumista/ihastumista ei tule vastaan, koska kohteet eivät miellytä. Voisiko joku 40+ mies ilmoittautua, joka olisi kokenut rakastumisen 40+ naisen kanssa? Tähän tietysti voi kyetä henkilöt, jotka molemmat täyttävät 10+ kriteerit. Eli mies on komea, varakas, lihaksikas, pitkä, tumma ja nainen täyden 10+ 40+ puuma. Eli tullaan tulokseen, löytääkseen rakkautta, pitää olla 10+ ihminen. Rumat ja läskit, unohtakaa koko juttu. Tai oikeastaan ei tarvitse edes olla ruma, vaan siihen vaaditaan mallimainen komeus ja muut hyvät puitteet. T. Ap

Tämä voi nyt kyllä tulla järkytyksenä, mutta mieheni ja minä ollaan 50+ ikäisinä rakastuttu toisiimme intohimoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi