Vaimo tuli kotiin tyttöjen illasta alushousut väärinpäin jalassa(lappu ulospäin edessä)
Väittää menneensä saunomaan aamuyöllä tyttökaverinsa asunnolla. Pitäisikö uskoa vai epäillä jotain muuta tapahtuneen?
Kommentit (64)
Oho, luulin aina, että se on vain kielikuva, kun sanotaan, "että sai pöksyt pyörimään jaloissa".
Saattaa naiset laittaa alushousut väärinpäin maanantaiaamunakin kiireessä. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mukavinta on nukkua alasti, paitsi jos lihaa on niin paljon, että se jää paikoilleen kun kääntyy. Silloin on hyvä paketoida itsensä.
Eli joko metritissit tai tarpeeton metrilerssi, joka ei erektoidu tai erektoituu turhaan
-----> sinkut, kyvyttömät ja yli 90-vuotiaat nukkuvat yöpuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on aviomies jos huomaa että vaimon pikkuhousut on väärinpäin mutta ei onko vaimo
A) saunapuhdas, meikitön, kosteilla ja sotkuisilla hiuksilla
vai
B) haisee baarilta & vanhalta viinalta ripsarit poskella :DEn tiedä miten teillä tehdään mutta minä ainakin pesen meikkini pois ennen sänkyyn menoa myös baari-illan jälkeen.
Kun mä hirveässä päräkässä aamuyöllä kömmin baarista kotiin niin kyllä siinä meikinpostot ja yöpaitulit on viimeisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on aviomies jos huomaa että vaimon pikkuhousut on väärinpäin mutta ei onko vaimo
vai
B) haisee baarilta & vanhalta viinalta ripsarit poskella :DEn tiedä miten teillä tehdään mutta minä ainakin pesen meikkini pois ennen sänkyyn menoa myös baari-illan jälkeen.
Miten se tähän aiheeseen liittyy? Meikkaatko myös pimppasi?
Ei ne mällien hajut tai niiiden puuttumiset mitään takaa. Voi olla että onkin ollut toisen naisen kanssa puuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa naiset laittaa alushousut väärinpäin maanantaiaamunakin kiireessä. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Minä olen joskus laittanut vahingossa nurinpäin, mutta en kyllä ikinä niin että persepuoli olisi ollut edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mällien hajut tai niiiden puuttumiset mitään takaa. Voi olla että onkin ollut toisen naisen kanssa puuhissa.
En usko, että vaimoni on kiinnostunut naisista vaikka mistäpä noista tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai
Miten se tähän aiheeseen liittyy? Meikkaatko myös pimppasi?
En.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei oikein näy tuntevan naisten alusvaatteiden anatomiaa. Eikä naisten.
Osa nykymimmeistä on niin pönäköitä, että on jo vaikea erottaa onko vyötärön alapuoleinen rasvakumpare etu- vai takapylly :o/. Selässäkin saattaa olla tissien kokoiset rasvaheltat, että otapa siitä sitten selvää kumpi on kumpi puoli....
Mistä tiedät, etteivät olleet väärin päin jo kotoa lähtiessä? Tuskin niin sairas olet, että tarkistat vaimon alusvaatteita myöten, ennen kuin tämä lähtee kotoa.
Tsekkasitko vaimon illanviettoon lähtiessä, että alushousut oli oikeinpäin?
Tosi monesti kiireessä lähtiessä itsellä menee pikkarit väärinpäin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasitko vaimon illanviettoon lähtiessä, että alushousut oli oikeinpäin?
Tosi monesti kiireessä lähtiessä itsellä menee pikkarit väärinpäin päälle.
En tsekannut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin aina, että se on vain kielikuva, kun sanotaan, "että sai pöksyt pyörimään jaloissa".
😂🤣
Kaverlle kävi juuri noin kun petti tuoretta vaimoaan. Selityskin oli sama ja meni täydestä
No jos se on ottanut housut/hameen pois nukkumaan käydessään ja alushousut on lähtenyt samalla. Sen jälkeen pukenut ne päälleen nopeasti tuhannen tuiskeessa että pääsee nukkumaan. Käynyt varmaan miljoona kertaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Se on sukat.
Mitä ihmettä? :D Taitaa olla kiva olla parisuhteessa kanssasi