On aina niin hämmentävää kun työpaikalta tuttu ihminen tunnistaa kaupungilla siviileissä ja piilaritkin päässä eli
ihan eri näköisenä kuin töissä on. Eikä sielläkään olla mitään jokapäiväisiä työkavereita vaan joskus viikon-parin välein voidaan ohimennen tavata, muutama sananen työasioissa vaihtaa. Mistähän johtuu että nämä kaikki tapaukset ovat olleet miehiä? Skannaavatko jotenkin tarkemmin että tunnistavat vaikka hiukset olisi eri tavalla laitettuna, silmälaseitta?
Ei naiset ainakaan moikkaile tuolla kaduilla kuin läheisiä työkavereita.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kaikki työpaikkasi miehet ovat sinuun ihastuneita.
Ei suinkaan kaikki miehetkään tätä tee, jotkut tietyt vain. Ja se aina hämmästyttää. Ei se nyt niin usein tapahtuva juttu ole :D
No ehkä mies kiinnittää viehättäviin naisiin enemmän huomiota ja tunnistaa sitten paremmin.
Jotkut ovat ihmisiä hyvin tunnistavia muutenkin, toiset eivät tunnista ketään eu- oerheenjäsentä oudossa ympäristössä.
Itse kuulun niihin, jotka eivät helposti muista ja tunnista ihmisiä, ehkä olen kasvosokea tai jotain.
Tosi hämmentävää oli, kun minut tunnisti uimahallin saunassa mies, joka yli 20v sitten oli kanssani samassa solussa koulun asuntolassa(ei siis hùonetoveri edes).
Hän sanoikin, että hän ei unohda ihmisiä ja työskentelee alalla, jolla siitä on etua.
No kyllä minä ainakin tunnistan työkaverit vapaa-ajalla, vaikka töissä on työvaatteet ja jopa myssy peittämässä hiukset. Tunnistan silmälaseilla ja ilman. Ei kukaan nyt niin erinäköinen ole.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin tunnistan työkaverit vapaa-ajalla, vaikka töissä on työvaatteet ja jopa myssy peittämässä hiukset. Tunnistan silmälaseilla ja ilman. Ei kukaan nyt niin erinäköinen ole.
Varsin moni ei tunnista.
Sitten on vielä ihmisiä, joilla on tässä asiassa erityisiä vaikeuksia.
Oletko kuullut kasvosokeudesta?
Vierailija kirjoitti:
No et varmasti tunnista kaikkia kaukaisempia töistä tuttuja jos olet vaikka sairaalassa töissä ja tapaat kaikkia ammattiryhmiä säännöllisen epäsäännöllisesti, kaikki lähetit, laikkarit, potilaskuskit, sihteerit, hoitajat, lääkärit, keittiön väki, fyssarit ja muut terapeutit, sosiaalityöntekijät jne.
Läheiset työkaverit sitten erikseen, tässä oli kyse niistä kaukaisemmista.
Minäkin uskon, että kaikki työpaikan miehet palvovat sinua kauneutesi ja siroutesi vuoksi.
Uskon, että kaikki työpaikkasi miehet ovat sinuun ihastuneita.