Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani 7v joutuu isällään ollessaan puhumaan salaa puhelimessa minun kanssa

Vierailija
20.10.2019 |

Kun ex-mieheni vaimo ei tykkää että soitan lapselleni silloin kuin poika on heillä viikonloppuna.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinun on soitettava pojalle? Et luota ex-mieheesi isänä?

Vierailija
2/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmaan haluavat yksityisyyden. Oletko utelias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häiritset hänen harvoja vapaita viikonloppujaan?

Vierailija
4/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tohinaa. Meillä vaan oli siten ettei isä tykännyt pojan puhuvan minulle siellä ollessaan. Hiukka vaikeaa oli lapsella välillä. Tekstareita sentään sai salaa lähetettyä. On helpotus että poika on jo liki aikuinen ja nämä kuviot alkavat olla menneisyyttä.

Vierailija
5/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton, mutta uskon tietäväni vastauksen kysymykseesi: koska poika on hänen lapsensa.

Kuka haluaa olla erossa omasta lapsestaan?

Saisivatpa lapset elää turvallisissa perheissä omien vanhempiensa kanssa.

Vierailija
6/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan asiaa vaikka tältä kantilta. Lapsi on isällään viikonlopun, oletettavasti joka toinen. Tämä tekee noin 96 tuntia kuukaudessa. Josta tottakai osan aikaa lapsi nukkuu. Ja tämä tarkoittaa että lapsi on noin 624 tuntia sinulla kuukaudessa. Näistä muutamasta tunnista, jonka lapsi on isällään, sinä otat osan itsellesi, kun soittelet lapselle.

Jos nyt vaan antaisit lapsen olla rauhassa isällään sen vähän aikaa, mitä hän siellä viettää.

Vierailija
7/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häiritset hänen harvoja vapaita viikonloppujaan?

En ole ap mutta meidän tapauksessa kuljetukset piti sopia lapsen kautta. Joskus lapsi laittoi viestiä että taas ne riitelee (mies ja uusi puoliso) ja häntä ahdistaa. Joskus on vaan pakko pitää yhteyttä toisen luona oloaikanakin.

Vierailija
8/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet mustasukkainen. Et kestä tilannetta, että lapsi ei ikävöisikään sinua joka sekunti. Kasvapa aikuiseksi ap.

Vierailija
9/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua, jos tuo on totta. Ei kenenkään puhevapautta tulisi rajoittaa. 

Vierailija
10/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen soittaa, jos on soittaakseen. 

Vierailija
11/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsen äiti käski lasten kertoa kaikki. Ottaa kuvia vaikka tiskistä tai jos oli oluttölkkejä kaapissa. Ei ollut kivaa, kun hän soitti lapsille, kun uteli vain meidän elämästä.

Vierailija
12/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, olkaa aikuisia ! Älkää taantuko uhmaikäisiksi ja kaatako kateruuttanne tai mitä tahansa ex-suhteenne ongelmaa lapsen niskaan. Sama koskee kaikkia niitä "miehen lapsi on p*rseestä" valittajia.

Vierailija
13/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kumpikin vanhempi soitteli hyvän yön puhelut kun olin toisella vanhemmalla. En ole ikinä ajatellut että siinä olisi jotain outoa. Soitti ne mummillekin silloin kun olin mummilla yökylässä. Luulin että ne vaan halusivat toivottaa lapselleen hyvää yötä ja kysellä kuulumisia.

Vierailija
14/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä soitan lapselleni hyvät huomenet ja hyvät yöt. Samaten isä soittaa lapselleen hyvät huomenet ja hyvät yöt. Ei se muutama minuutti niin paljon syö yhteistä aikaa ja siinä on kiva kuulla lapselta päivän kuulumiset. Tietty meillä on exän kanssa asialliset välit ja ymmärretään, että lapsi rakastaa meitä molempia. Olisi aika kamalaa, jos jompikumpi meistä alkaisi rajoittamaan lapsen puheluita vain siksi, että nyt ollaan toisen luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän