Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku anarkistikin saa töitä konsulttina mutta esim. Koski ja eräät siniset mm. entiset ministerit eivät muka saa mitään???

Vierailija
20.10.2019 |

Ihanko pitäisi ottaa tämä nyt tosissaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä voin sanoa, että sen työn saaminen on kyllä hankalaa.

Vierailija
2/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin palkkaisin ennemmin jopa sekopääanarkistin kuin petturin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisten joku poliittinen avustajakin tms. on saanut töitä konsulttina, mutta ministerit ja kansanedustajat ei. Mitenhän se on mahdollista?

Vierailija
4/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisten joku poliittinen avustajakin tms. on saanut töitä konsulttina, mutta ministerit ja kansanedustajat ei. Mitenhän se on mahdollista?

Mistä minä tiedän? Mulla kuten monet työttömät tietävät, niin työn saaminen on kiven takana.

Vierailija
5/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski on kuitenkin vielä aika nuori ja oikeaa työkokemusta ei juuri ole. Työn saanti voi tosiaan olla vaikeaa. Muutenkin - en nyt tarkoita Koskea, mutta useiden kansanedustajien varsinainen kompetenssi näyttää liittyvän suhteisiin ja niiden hyödyntämiseen bisneksessä.

Vierailija
6/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koski on kuitenkin vielä aika nuori ja oikeaa työkokemusta ei juuri ole. Työn saanti voi tosiaan olla vaikeaa. Muutenkin - en nyt tarkoita Koskea, mutta useiden kansanedustajien varsinainen kompetenssi näyttää liittyvän suhteisiin ja niiden hyödyntämiseen bisneksessä.

Olihan se 30 kun pääsi eduskuntaan. Kai se jotakin sitä ennen teki? Miksei palaa takaisin sinne?

Vierailija
7/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa katkeran vassarin ulinaa

Vierailija
8/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 18 tuntia kolmessa kuukaudessa ainakin saa kaikki, eikös vaan?

Vierailija
9/23 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa katkeran vassarin ulinaa

Perusteluja?

Vierailija
10/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden tartte hakea töitä

Vierailija
11/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilille tippuisi tuon sopeutumisrahan verran joka kuukausi niin itsekin keskittyisin hetken harrastuksiin ja perheeseen.

Ei paljon tätä setää töissä näkyisi, vaikka teenkin erittäin kiinnostavaa ja mielekästä työtä.

Vierailija
12/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin palkkaan narkin/alkkiksen/muun syrjäytyneen kuin k*sipään. (Vrt Koski. En minä palkkaisi ketään joka julkisesti antaisi vastaavia lausuntoja. Toisi huonoa mainetta.) Jos ei se poliitikka enää kiinnosta niin voi voi. Kosken ja monen muun poliitikon vika on se, etteivät tajua että kaikkea ei tarvitse ääneen ja julkisesti möläyttää. Ei niitä unohdeta.

Vierailija
13/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ei Koski saa töitä. Noudattakoon omaa neuvoaan. Eli mene metsään, vai mitenkäs se meni... :'D

Vierailija
14/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Koski voisi hakea töitä vaikkapa kaupasta tai kioskista. Kaikilla meillä on omat rajoitteemme, mutta eiköhän entinen kansanedustaja kuitenkin S-Marketin tädiksi kelpaisi.

Vierailija
15/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkismi boikottiin.

Vierailija
16/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski voisi mennä Ellun kanoihin myymään kriisiviestintää ja maineenhallintaa: älkää tehkö niin kuin minä tein vaan niin kuin minä sanon.

Vierailija
17/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on metsää johon Koski voi tulla harjoitteleen raivausta 9e/päiväpalkalla.

Vierailija
18/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkka taisi osua omaan nilkkaan Koskella.

Vierailija
19/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koski voisi mennä Ellun kanoihin myymään kriisiviestintää ja maineenhallintaa: älkää tehkö niin kuin minä tein vaan niin kuin minä sanon.

Kai se menisi jos voisi? Sehän tässä niin kummallista on, etteivät kokoomuslaiset pääse ilmeisesti edes tuonne!

Vierailija
20/23 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopiireissa anarkia on vain pulssaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi