Jutta raskaana?
Katselin just Tuttu juttu ohjelmaa. Onks toi Jutta Larm raskaana?
Kommentit (12)
Liian vanha ollakseen raskaana. Varmaan herkut maistuneet paremmin nyt kuin finess-vuosina. Ihan hyvä niin.
Sillä on sama ongelma ku mulla. Lihakset ja läskit ovat yhteensä aikas paljon.
Mutta mutta.
Kun nainen vanhenee, niin ihan hyvä juttu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jutta täytti syyskuussa 46 vuotta.
Eli mahdollisuuksia raskauteen on vielä olemassa.
Ei kai nyt enää keski-ikäisenä, ja tuskin haluaa lasta sillä moni luulisi häntä oman lapsensa mummiksi....! :o
Mä luulin että on 48-49v. Ehkä nuo täyteaine ja botoksipistokset vanhentaa? Oli jotenkin raikkaamman ja ikäistään nuoremman näköinen aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että on 48-49v. Ehkä nuo täyteaine ja botoksipistokset vanhentaa? Oli jotenkin raikkaamman ja ikäistään nuoremman näköinen aiemmin.
Eli luulet peräti 3 vuotta vanhemmaksi kun oikeasti Jutta on. Oho. Tässä tapauksessa näkee selvästi että kilot vanhentavat. Tekevät hieman tanttamaiseksi. Ne jotka suhtautuvat kielteisesti täyteaineisiin ja botoxiin, haluavat sinnikkäästi pitää yllä luuloa että ne muka vanhentaisivat. Aika naurettava ajatus nykyaikana, ja kertovat ainoastaan täydellisestä tietämättömyydestä ja tyhmyydestä.
Täyteaineet venyttävät kudosta, näin ollen lopputulos vanhentaa, vaikka hetkellisesti tulisikin nuorempi look.
”Jatkuva täyteaineiden pistäminen voi jopa – ironista kyllä – vanhentaa ihoa tavallista nopeammin.
– Täyteaineet voivat venyttää ihon alla olevia kudoksia, jotka eivät ihmisen vanhetessa palaudu ennalleen kuten nuorempana, kertoo Huffington Postin haastattelema plastiikkakirurgi Andrew Jacono.”
Lähde: Me Naiset
Jutta täytti syyskuussa 46 vuotta.