Mistä voi johtua epätodellinen olo?
Yht’äkkiä tänään tuli huono olo, en osaa sanoa mitä se piti sisällään, ei oksettanut mutta tuli olo kuin veret olisi valahtanut koko kropasta pois. Olin juuri ravintolassa syömässä, en saanut syötyä tai juotua mitään, tuntui että taju lähtee. Onko ihan normaalia vai oliko joku aivoverenkiertohäiriö? Seuralainen sanoi että olin valkoinen kuin lakana ja hikinen. Pitääkö hakeutua hoitoon vai oliko tämä yksittäistapaus?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Seuraa oloa, jos noita kohtauksia tulee lisää niin tietysti lääkäriin. Ehkä olet vain tulossa kipeäksi tai sitten reagoit johonkin siellä ympäristössä esim. paniikkikohtauksen aikana tuollaista oireilua voi olla.
Mt-ongelmia ei ole, oli hyvä mieli ja odotin ruokailua. Kamala olo iski yllättäen. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti, siksi seuralainenkin huolestui. Kai täytyy mennä lääkäriin, jos tilanne vielä toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla rytmihäiriö.
Rytmihäiriöitä tosiaan on, mutta ne on kardiologin toimesta todettu vaarattomiksi lisälyönneiksi. En edes itse huomaa näitä rytmihäiriöitä ellei ne ole nyt edennyt uudelle levelille.
Verensokerin lasku tai kilppariongelma? Mulla oli nimittäin liikatoiminnassa tuon tapaisia kohtauksia, mutta myös paljon muita oireita.
Seuraa oloa, jos noita kohtauksia tulee lisää niin tietysti lääkäriin. Ehkä olet vain tulossa kipeäksi tai sitten reagoit johonkin siellä ympäristössä esim. paniikkikohtauksen aikana tuollaista oireilua voi olla.