Mikä olisi hyvä lisätulonlähde kokopäivätyön oheen?
Vinkkejä kaipaisin teiltä, jotka olette onnistuneet tienaamaan päätyönne ohella ekstraa!
Kommentit (12)
Muistathan, että lisätulo nostaa veroprosenttia, mikä taas supistaa lisätulosta käteen jäävän osuuden melko pieneksi.
mä tein siivouskeikkaa mutta mulla oli tuttu jolla oli firma.
myöhemmin tein lähihoitajan sijaisuuksia,mutt anykyisin taitaa olla tiukempaa.
Itse valmennan omassa harrastuksessani 2-5 treeniä viikossa, hyvän lisän tuo ja saa olla tärkeän harrastuksen parissa.
Valmistat jotain tuotetta jota myyt netissä. Tai ostat ja myyt tavaroita. Näin olen itse tehnyt ja kivat lisät palkkaan saanut.
Varmaan moni tulee tähän mainostamaan verkostomarkkinointia (zinzino, kannaway, juiceplus). Haluaisin kuitenkin nähdä sen onnekkaan, joka jää tuosta touhusta edes plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Myy seksiä.
Mä tunnen yhden naisen, joka tekee tällaista hommaa. Jalkafetisisteille tarjoaa palvelua. Seksiä ei tarvitse harrastaa. Miehet hyväilevät jalkoja, nuolevat niitä ja nainen vähän komentelee. Lopuksi mies saa tyydyttää itsensä. Tästä hän ottaa 100€ tunnilta.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Valmistat jotain tuotetta jota myyt netissä. Tai ostat ja myyt tavaroita. Näin olen itse tehnyt ja kivat lisät palkkaan saanut.
Tätä olen itse miettinyt myös. Miten tämä on toiminut sinulla käytännössä? Mitä ostat ja mistä, missä myyt eteenpäin? Minulla on ollut vaikeuksia hahmottaa tuotteita, joilla olisi kysyntää tarpeeksi.
-Ap
sijoittamalla. Minulla tulee tonneja vuodessa pääomatuloja, eikä tarvi tuhlata hirveästi vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että lisätulo nostaa veroprosenttia, mikä taas supistaa lisätulosta käteen jäävän osuuden melko pieneksi.
Miksi tätä on alapeukutettu. Näin se menee, kokemusta on.
No aika paljon saa tulot nousta, ennen kuin veroprogressio syö hyödyn.
Vero.fi -sivulla on laskuri, josta voi tarkistaa veroprosentin.
Muutama tonni ekstraa vuodessa ei juurikaan vielä veroprosenttia nosta.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Teen edustajana hommia pari tuntia viikossa. Siivoan, täytän myyntitelineen. Tilaan täyttöä. Esim panimoilla on näitä myyntiedustajia, karkkifirmoilla, kosmetiikka, jne.