Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan toisten ihmisten viedä liikaa energiaani

Vierailija
19.10.2019 |

Esimerkiksi töissä on ihmisiä, joiden kanssa on uuvuttavaa olla. Ei jotenkin vaan kemiat osu yksiin. Toki pintapuolisesti ollaan ihan ok väleissä ja saadaan asiat tehtyä. Mutta jotenkin annan sen mennä niin että kaikki energiat menee siihen, ajattelen sitä miltähän olen näyttänyt ja vaikuttanut, olen aina kuin tyhjennetty pyöränrengas. Vaikka se oikea elämäni on jossain ihan muualla kuin töissä, mutta tällä hetkellä työ hallitsee elämää. Vapaa-ajallakaan ei oikein pääse pois siitä roolista, vaikka se juuri olisi tarpeen että jaksaisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä energiat itselläsi. Ole oma itsesi, äläkä mikään näytelmähahmo. Ei elämä ole toisten miellyttämistä, vaan sen etsimistä mikä miellyttää sinua.

Vierailija
2/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä energiat itselläsi. Ole oma itsesi, äläkä mikään näytelmähahmo. Ei elämä ole toisten miellyttämistä, vaan sen etsimistä mikä miellyttää sinua.

Olen aina joskus kokeillut olla oma itseni, ja se tuntuu häiritsevän joitakin. (Enkä ole silloin mikään räväkkä). Muut suhtautuvat paremmin kun olen sellainen kuin he odottavatkin minun olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina joskus kokeillut olla oma itseni, ja se tuntuu häiritsevän joitakin. (Enkä ole silloin mikään räväkkä). Muut suhtautuvat paremmin kun olen sellainen kuin he odottavatkin minun olevan.

Ongelmasi on juuri tuo, toisten odotusten täyttäminen. Se on yhtä suorittamista, joten varmasti väsyttää.

Vierailija
4/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannu. Ota itsevarmuutesi takaisin, älä anna muiden ohjailla itseäsi ulkoapäin. Muuta toimintatapojasi ja keskity vain omaan "juoksuusi". Valitse tarkkaan mihin ja miten osallistut. Aina ei tarvitse miellyttää muita.

Vierailija
5/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot!

Vierailija
6/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, jos olet tarkkana.

Vierailija
7/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän olisi pitänyt painottaa sitä paljon enemmän.

Vierailija
8/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikallasi hallitsevia hahmoja, joita yrität miellyttää? Huono työpaikkahenki? Kiusaajia? Yritän hahmottaa, millainen on työyhteisö, joka saa sinut kokemaan noin

Vierailija
9/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miten jaksan ihmisiä, jotka sabotoivat, tulkitsevat negatiivisesti, toivovat epäonnistumista, tulevat ilkkumaan tietämättä faktoja... En jaksa tätä maata kauempaa.

Vierailija
10/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
11/12 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija